hej vi har et lille hjemmeservice virksomhed og vi skal have et nyt regnskabs program da det vi har ikke kan finde ud af hjemmeservice faktura . problemmet er at de faktura vi har når kunden indbetaler beløb - 30% tilskud så går beløbet til erhversogselskabsstyrelsen. så efter 5 dage får vi kundens indbetaling og efetr yderlige 5 dage for vi tilskuddet på kunden de 30%. der er bag på giro kortet et felt til at kunden skal skrive cpr nr. er der nogle der kender til system der kan håntere dette. evt andrer der køre hjemmeservice hvad bruger i. hilsen tommy |
det du skriver om bagsiden af blanketten Lyder som at det er en fortrykt blanket som I skal bruge til at lave faktura på Har jeg ret i det????
Og dit problem er så om der findes et program til at håndterre dette lille job??
det vil jeg mene at SummaSummarum + deres EFB modul kan laves. Det sidste modul hvis du også skal lave fakturaen som elektronisk til det offentlige - eller er det private mennesker som er kunden i hvert enkelt tilfælde så behøver du ikke dette ekstramodul
send mig den fortrykte blanket så vil jeg gerne kigge på den konkrete sag
kan du scanne en "blank blanket" til et pdf dokument; så vil jeg lave en fakturaopsætning som viser at programmet kan det som jeg beskriver, at det kan lade sig gøre. Kan du IKKE scanne så må du sende det pr. gl.dags post til min adresse: OBP Formidling, Møllegade 11A - 9000 Aalborg (ring lige til mig og forbered mig på at noget er på vej). Kan jeg levere dig noget brugbart køber du programmet hos (ej dyrere end hos Visma direkte - men der får du ikke opsætningsvejledning som her)
En tredie mulighed var om du kunne give mig et link til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen hvor der ligger en pdf udgave af blanketten
du kan finde mig på www.summasupport.dk