Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskab til hjemmeservice firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej vi har et lille hjemmeservice virksomhed og vi skal have et nyt regnskabs program da det vi har ikke kan finde ud af hjemmeservice faktura .

problemmet er at de faktura vi har når kunden indbetaler beløb - 30% tilskud så går beløbet til erhversogselskabsstyrelsen. så efter 5 dage får vi kundens indbetaling og efetr yderlige 5 dage for vi tilskuddet på kunden de 30%. der er bag på giro kortet et felt til at kunden skal skrive cpr nr.

er der nogle der kender til system der kan håntere dette.

evt andrer der køre hjemmeservice hvad bruger i.

hilsen tommy

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 08:41

det du  skriver    om  bagsiden    af  blanketten    Lyder   som  at  det  er  en  fortrykt blanket   som  I  skal  bruge   til  at  lave  faktura på    Har  jeg  ret  i   det????

Og  dit  problem  er  så  om  der  findes  et  program  til  at  håndterre  dette  lille  job??

det  vil  jeg  mene  at   SummaSummarum  +  deres  EFB  modul  kan  laves.  Det  sidste  modul   hvis  du  også  skal  lave  fakturaen  som  elektronisk  til  det  offentlige   -     eller er  det private  mennesker  som   er  kunden  i  hvert enkelt tilfælde   så  behøver  du  ikke  dette  ekstramodul

send  mig  den  fortrykte  blanket   så   vil  jeg  gerne  kigge  på  den  konkrete  sag

kan du  scanne  en "blank blanket"   til  et  pdf  dokument;  så   vil   jeg lave  en  fakturaopsætning   som  viser  at  programmet   kan  det  som  jeg  beskriver,  at  det  kan  lade  sig gøre.   Kan  du  IKKE scanne   så  må  du sende  det  pr.  gl.dags post  til  min  adresse:     OBP Formidling,  Møllegade 11A  - 9000  Aalborg   (ring  lige  til  mig  og  forbered  mig  på  at   noget  er på vej).  Kan  jeg  levere  dig  noget  brugbart   køber  du  programmet  hos  (ej  dyrere  end  hos  Visma direkte -  men  der  får  du ikke  opsætningsvejledning  som  her)

En  tredie  mulighed  var  om  du  kunne  give  mig  et  link  til  Erhvervs- og Selskabsstyrelsen  hvor  der  ligger  en  pdf udgave  af  blanketten

du  kan  finde  mig  på   www.summasupport.dk

Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:51
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)