Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

email marketing

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil gerne hører jeres mening om email marketing.
Har i nogle erfaringer med dette, og hvilke firmaer udfører det?

Har nemlig projekter som ville være geniale til det, men har aldrig arbejdet med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Hej

E-mail marketing er bestemt noget du skal kigge på, hvis du har eksisterende kunder og gerne ønsker at fasteholde dem og sælge mere til dem. Det koster mange penge at skaffe en kunder, så med det rigtige setup og kompetence, vil du kunne kapitalisere yderligere på denne investering som du har gjort ved at skaffe kunden. Vi har kunder som er meget "afhængige" af det salg som kommer fra deres nyhedsbreve m.m., så det er bestemt noget jeg kan anbefale at du får kigget nærmere på :)

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 17:45

mange tak for det hurtige svar

Er det også noget der ville kunne sælge, hvis det er nye kunder, produktet kan bruges både til privat og erhverv og kan sparer folk for tusindevis af kroner årligt?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Jeg har desværre ingen erfaringer med at anvende metoden til helt nye kunder, altså at det første salg sker via et nyhedsbrev. Men det vi oftest ser som det mest salgsbare i denne sammenhæng er hvis produktet er:

Nemt at forstå og tage en købsbeslutning om
Nemt at anvnede
Produktet er visuelt flot
Produktet har en høj kendsskabsgrad eller er et mærkevare
Produktet er en nødvendighed
Produktet er billigt eller er på tilbud(helst kun i begrænset tidspunkt)

og sidst men ikke mindst hvis kunden så gerne vil købde så skal det og være nemt og hurtigt at købe og få leveret.

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 17:57

Så er jeg sikker på dette  ville være lige til at sælge.

Er her et firma der kan hjælpe, eller har lyst til at få et ekstra produkt ind, smid gerne mail adresse så vil jeg sende lidt om det, samt relevant hjemmeside link

Tilmeldt 11. Jan 11
Skrevet kl. 19:38

Er der nogle der arbejder i dette.
Og hvis nogle har prøvet det, vil jeg gerne hører lidt om hvor meget det koster, hvis det er kampagne i hele dk

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:05

og du er vel med på, at du ikke bare må begynde at sende mails ud til folk der ikke har accepteret dette forud, ikke? :(

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28

jannie N:

og du er vel med på, at du ikke bare må begynde at sende mails ud til folk der ikke har accepteret dette forud, ikke? :(

Ja, det skal du lige huske på! Det bliver betragtet som spam, hvis du sender uopfordrede mails ud til folk, og kan i sidste ende straffes med bøde. Hvis du absolut vil sende noget ud til folk, så skal det være pr. almindelig post. Jeg er dog ikke helt klar over om du må gøre det til private, men du må i hvert fald til virksomheder, hvis det er din målgruppe.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 19:34

Jeg ved faktisk heller ikke med brev til private -men der er så mange der deler små foldere rundt, så mon ikke man må??  Men ringe til dem må du ikke med mindre dit produkt tilhører nogle af de der meget få undtagelser (som jeg ikke tør udtale mig om -jeg gider ikke ringe til private, så er man da nemlig ude over det problem!!)

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:36

super sælgere søges:

Hej

Vil gerne hører jeres mening om email marketing.
Har i nogle erfaringer med dette, og hvilke firmaer udfører det?

Har nemlig projekter som ville være geniale til det, men har aldrig arbejdet med det.

Hej!

Læs hvordan reglerne er her:

http://www.amino.dk/blogs/e-mail-marketing/archive/2010/10/04/har-du-styr-p-229-reglerne-p-229-dine-opf-248-lgnings-e-mails.aspx

Ellers er e-mail marketing et meget kraftig våben - du rammer folk direkte, og folk som har sagt ja tak til at modtage nyhedsbrevet er lige din målgruppe, da de har sagt ja tak til at modtage dine spændende nyhedsbreve.

Jeg kan varmt anbefale e-mail marketing uanset hvilken plan man arbejder B2C eller B2B

Du kan prøve vores e-mail marketing værktøj her www.makenewsmail.dk 

Hilsen

Martin

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)