Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AR Drone affiliate - Tip til iphone/ipad sider

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du tænder for Ar dronen, kan du på din ipad/iphone se et wifi hotspot der hedder Ardrone_xxx. Det forbinder du til, og så kan du via App'en styre dronen. Så dronen har sit eget wifi hotspot indbygget, der kan bruges over alt.

Rettet, der er et par andre videoer her: http://www.facebook.com/video/?id=1011867471

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 21:21

Hej Casper.

Mange tak for tippet. Det lyder også som en rigtig lækker gadget! Den skulle jeg da helt sikkert overveje at spare lidt sammen til :-)

Lige et spørgsmål, ved du om det er iorden med dem at annoncere på facebook for dem via deres affiliate?

Fortsat god aften!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:24

Casper Schneidereit:

Når du tænder for Ar dronen, kan du på din ipad/iphone se et wifi hotspot der hedder Ardrone_xxx. Det forbinder du til, og så kan du via App'en styre dronen. Så dronen har sit eget wifi hotspot indbygget, der kan bruges over alt.

Rettet, der er et par andre videoer her: http://www.facebook.com/video/?id=1011867471

Det jo for genialt! Troede kun det var via. WI-FI. Sådan en må jeg anskaffe mig! :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:25

Jeg plejer at ringe og tage en snak med annoncøren omkring deres affiliate program, og omkring regler og begrænsinger. Det er en god måde, for du får mulighed for at forklare dem nogle ting, som de måske ellers ville have sagt nej til

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:25

Er den nem at styre og hvor meget larmer den?

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 21:26

Super Casper, tak for det :-)

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:27

Nu skal folk lige købe ipad2, og andre skal købe brugte ipad1'er. Når det er overstået, så burde de have penge til at købe sådan nogle ting (det er i hvert fald min tanke).

FG Hobby er billige på reservedele... men prisen for en komplet maskine er stort set ens alle steder.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:30

Ja, med lidt øvelse så er der ikke nogle problemer i det. Meen... jeg har da haft en del hårde landinger, og smadret enkelte dele. Har 2 droner og en bunke batterier (ca 15-20 min pr. batteri).

Du kan godt høre den, men den larmer ikke specielt meget. Som en lille bil der holder i tom gang.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:32

Casper Schneidereit:

Ja, med lidt øvelse så er der ikke nogle problemer i det. Meen... jeg har da haft en del hårde landinger, og smadret enkelte dele. Har 2 droner og en bunke batterier (ca 15-20 min pr. batteri).

Du kan godt høre den, men den larmer ikke specielt meget. Som en lille bil der holder i tom gang.

Okay, tak for svaret. Det var godt nok ikke en lang batteri tid alligevel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:37
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)