Når du tænder for Ar dronen, kan du på din ipad/iphone se et wifi hotspot der hedder Ardrone_xxx. Det forbinder du til, og så kan du via App'en styre dronen. Så dronen har sit eget wifi hotspot indbygget, der kan bruges over alt.
Når du tænder for Ar dronen, kan du på din ipad/iphone se et wifi hotspot der hedder Ardrone_xxx. Det forbinder du til, og så kan du via App'en styre dronen. Så dronen har sit eget wifi hotspot indbygget, der kan bruges over alt.
Jeg plejer at ringe og tage en snak med annoncøren omkring deres affiliate program, og omkring regler og begrænsinger. Det er en god måde, for du får mulighed for at forklare dem nogle ting, som de måske ellers ville have sagt nej til
Nu skal folk lige købe ipad2, og andre skal købe brugte ipad1'er. Når det er overstået, så burde de have penge til at købe sådan nogle ting (det er i hvert fald min tanke).
FG Hobby er billige på reservedele... men prisen for en komplet maskine er stort set ens alle steder.
Ja, med lidt øvelse så er der ikke nogle problemer i det. Meen... jeg har da haft en del hårde landinger, og smadret enkelte dele. Har 2 droner og en bunke batterier (ca 15-20 min pr. batteri).
Du kan godt høre den, men den larmer ikke specielt meget. Som en lille bil der holder i tom gang.
Ja, med lidt øvelse så er der ikke nogle problemer i det. Meen... jeg har da haft en del hårde landinger, og smadret enkelte dele. Har 2 droner og en bunke batterier (ca 15-20 min pr. batteri).
Du kan godt høre den, men den larmer ikke specielt meget. Som en lille bil der holder i tom gang.
Okay, tak for svaret. Det var godt nok ikke en lang batteri tid alligevel.
Nej... men et større batteri, vil give tungere last og mindre flyvetid. Et nyt batteri + lader koster 281 kr. så et par stykker af dem, inklusiv det der følger med så er der til en time ca.