Jeg har selv en AR drone og er meget imponeret over dette stykke legetøj. Kort fortalt er det en helikopter med 4 rotoere der via Wifi kan kobles til enten din iPad eller iPhone. Der er indbygget 2 kamera, og billedet bliver transporteret live til din enhed. Du behøver således ikke kunne se dronen, for at flyve rundt med den. Den er meget stabil og nem at flyve med.
Anyway her er et tip til hvis du har en iPhone/ipad side. Coolshop sælger lige nu disse droner, og give 5% via deres affiliate program. Jeg tror typisk en AR drone order ligger på 3000 kr, (købte selve reservedele og ekstra batteri).
Det skal nok blive årets iPhone / iPad gadget i DK @ 2011. Specielt når 'folk' får deres iphone betalt af (og dermed lidt flere pengene mellem hænderne). I øvrigt er der endnu ikke så mange steder der sælger den i DK, og konkurrencen er derfor så meget lavere. Med en fortjeneste på 120 - 150 DKK / kunde, skulle der være en god mulighed for at lave nogle penge - Specielt hvis du allerede har en online platform at lancere det fra. Coolshop er god på prisen, og kendt af generelt - med mange facebook fans.
Ja jeg tror også at det blir et hit på et tidspunkt...
Nu du nævner at Coolshop er god på prisen, så kan jeg så fortælle, at jeg har ca de samme priser på næsten alle de samme varer som Coolshop har, jeg er godt nok ikke så kendt endnu, meen det skulle også nok snart ændre sig, jeg har kun været online med min butik siden slut December 2010, de har jo eksisteret i snart 10 år eller deromkring.
Jeg sammenlignede lige med den butik hvor jeg købte i sin tid, specielt reservedele er de billigere på. Omend jeg tror skypilot har et bedre kendskab til sådanne produkter, generelt.
ja det har de helt sikkert, da de jo netop har fokus på salg af netop den type varer, der har jo både coolshop og min shop lagt fokus på computer og konsolspils branchen, som jo er vores nicher i internet junglen..
Velbekommen... Der skulle nok også være lidt penge at lave på AR drone reservedele, når man nu som mig, laver en hård landing og ødelægger center cross :-).
Til inspiration så var jeg ude og flyve i dag, og forsøgte mig med en højde test. Jeg havde forbindelse på en afstand af +500m, men måtte afbråde forbindelsen da jeg ikke kunne se mere.
Det bliver helt sikkert sommer hit i 2011.
Ville have lavet et facebook-video-embed, men det virkede ikke. Så her er linket i stedet:
Til inspiration så var jeg ude og flyve i dag, og forsøgte mig med en højde test. Jeg havde forbindelse på en afstand af +500m, men måtte afbråde forbindelsen da jeg ikke kunne se mere.
Det bliver helt sikkert sommer hit i 2011.
Ville have lavet et facebook-video-embed, men det virkede ikke. Så her er linket i stedet: