Hej Aminoer Jeg er så endnu en blandt mange, som søger en investor. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor finder man dem? Jeg som studerende har ikke mulighed for at tage et lån i banken til projekter, men har alligevel forholdsvis meget startkapital jeg har opsparet (vil ikke fortælle offentligt om hvor meget). Jeg syntes selv projektet er fremragende, og har ikke kun brug for en investor som en pengemand, men også som sparring til diverse idéer og tiltag, da man jo som bekendt kan se sig blind på egne idéer. Er der et sted på nettet, hvor man kan finde evt. investorer, nogle der kender folk som investere i projekter, som man kan maile ansøgninger til, eller noget i den form? P.S. Jeg har p.t. ikke overblik over hvad det vil koste, men det er KUN hjemmesiden jeg skal have finansieret. Markedsføring, revisor osv. vil jeg betale af egen lomme, så det er ikke en vanvittig sum der skal bidrages med. Mvh :-) |
Investor Søges
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Du skal søge efter business angels. Jesper |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Super, tak for det! :-) |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)