Hej alle Aminoer. Jeg er nu stolt af at kunne præsentere mit nyeste projekt i rækken: GearNYT.dk. GearNYT er en nyhedsside med fokus på IT og gadgets, men jeg vil naturligvis også skrive om tablets, smartphones, Apple, Android, mv. Jeg har knoklet på at få siden færdig det sidste lange stykke tid, og derfor har jeg også sørget for at alle detaljer er på plads. Det er ikke altid man lige ser alt selv, og derfor vil jeg meget gerne også gerne have feedback fra jer. Hvad synes i om siden? Vil i selv bruge den, og har i evt. fundet nogle fejl, vil jeg naturligvis også gerne vide det. Har du lyst til at omtale min nye nyhedsside er du selvfølgelig også mere end velkommen til det, men jeg vil meget gerne første høre fra dig. Fra start af er jeg helt alene på dette projekt, og derfor kan det også være svært at få skrevet alle nyhederne lige når det sker - især med skole, mv. Derfor søger jeg også skribenter, og har du en lille journalist gemt i maven, har du nu en mulighed - du kan selvfølgelig også ansøge om det alligevel. Jeg håber i tager godt imod min nye nyhedsside. Og nej, dette er ikke reklame - jeg vil meget gerne have noget feedback på siden fra alle jer dejlige Aminoer :-) Ha' en fortsat god lørdag. Mvh, Daniel Lomholt GearNYT.dk |
Nogle som har noget at bidrage med? Kunne godt bruge noget feedback. :)