Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny IT- og gadget-nyhedsside starter op - tag godt imod GearNYT.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg er nu stolt af at kunne præsentere mit nyeste projekt i rækken: GearNYT.dk.

GearNYT er en nyhedsside med fokus på IT og gadgets, men jeg vil naturligvis også skrive om tablets, smartphones, Apple, Android, mv. 

Jeg har knoklet på at få siden færdig det sidste lange stykke tid, og derfor har jeg også sørget for at alle detaljer er på plads.

Det er ikke altid man lige ser alt selv, og derfor vil jeg meget gerne også gerne have feedback fra jer. Hvad synes i om siden? Vil i selv bruge den, og har i evt. fundet nogle fejl, vil jeg naturligvis også gerne vide det.

Har du lyst til at omtale min nye nyhedsside er du selvfølgelig også mere end velkommen til det, men jeg vil meget gerne første høre fra dig.

Fra start af er jeg helt alene på dette projekt, og derfor kan det også være svært at få skrevet alle nyhederne lige når det sker - især med skole, mv.

Derfor søger jeg også skribenter, og har du en lille journalist gemt i maven, har du nu en mulighed - du kan selvfølgelig også ansøge om det alligevel.

Jeg håber i tager godt imod min nye nyhedsside. Og nej, dette er ikke reklame - jeg vil meget gerne have noget feedback på siden fra alle jer dejlige Aminoer :-)

Ha' en fortsat god lørdag.

Mvh,

Daniel Lomholt

GearNYT.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 23:07

Nogle som har noget at bidrage med? Kunne godt bruge noget feedback. :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:46

Fin side, men hvad gør dig anderledes end alle de andre sider.

Lige nu er alle dine artikler meget korte. Hvis man skal være helt ærlig står der faktisk ikke noget i dem.

Hvorfor skal jeg lige netop bruge min tid på din side? Smile 

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 00:17

Kevin:

Fin side, men hvad gør dig anderledes end alle de andre sider.

Lige nu er alle dine artikler meget korte. Hvis man skal være helt ærlig står der faktisk ikke noget i dem.

Hvorfor skal jeg lige netop bruge min tid på din side? Smile 

Jeg vil prøve at sætte større fokus på netop IT og gadgets end mange af de andre sider gør, hvor jeg synes det hele flyder sammen og blot bliver én stor kurv blandet med alt indenfor branchen, og i nogle tilfælde også hvad der rører sig udenfor IT-branchen.

Ja de første par artikler her er ret korte, det har du ret i.

"Hvis man skal være helt ærlig står der faktisk ikke noget i dem." - der må jeg lige bede dig uddybe? Jeg har f.eks. i denne artikel skrevet en pæn artikel på en pæn længde. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:07

Design okay flot Smile

f.eks. liveblog som ligger øverste i menu intet indhold , vis klikker på den første gider man da ikke kigge resten af siden så fjerne de sider med intet indhold på .

Bare en eller 2 underskrifter i denne tekst her og par andre ville gøre det super hurtigt at læse teksten f.eks. denne her http://gearnyt.dk/indsend-en-artikel/

Overskrifte ideer her

• Hvad der kan der stå i overskrifter f.eks. Skriv husk info vedr. kontakt og en anden omkring rettigheder og andet sted hvilken artikler i ønsker , andet om krav antal tegn og grammatik , denne side her er ideer til http://gearnyt.dk/indsend-en-artikel/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 14:40

Mikael christiansen:

Design okay flot Smile

f.eks. liveblog som ligger øverste i menu intet indhold , vis klikker på den første gider man da ikke kigge resten af siden så fjerne de sider med intet indhold på .

Bare en eller 2 underskrifter i denne tekst her og par andre ville gøre det super hurtigt at læse teksten f.eks. denne her http://gearnyt.dk/indsend-en-artikel/

Overskrifte ideer her

• Hvad der kan der stå i overskrifter f.eks. Skriv husk info vedr. kontakt og en anden omkring rettigheder og andet sted hvilken artikler i ønsker , andet om krav antal tegn og grammatik , denne side her er ideer til http://gearnyt.dk/indsend-en-artikel/

Hej Mikael.

Mange tak for dit svar :-)

Jeg vil tage det til mig, og få lavet underoverskrifter på de sider med meget indhold, bl.a. Indsend artikel.

Jeg har nu lagt noget indhold op på siden "liveblog", og det var også min plan at jeg snarest skulle gøre. Beklager forvirringen. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)