Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsluttende projekt HD 1. del - E-handel, kilder søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Jeg og min kollega er i øjeblikket igang med at lave vores afsluttende opgave på HD 1. del.

Vi har besluttet os for at skrive om e-handel (hvilket umiddelbart er rigtigt bredt).

Det vi har tænkt os at fokusere på, er hvorfor/hvornår man bør etablere e-handel, hvad det vil koste (i forskellige scenarier) samt hvilken reklamemæssig værdi e-handel har, kontra alm. butikshandel.

Derfor søger vi personer som enten har oprettet en e-handel "for sjovt", som led i udvikling af deres forretning eller som en komplementær service til kunderne. Smile

Umiddelbart vil vi meget gerne have konkrete informationer omkring etableringsomkostninger, tanker omkring hvorfor/hvordan man havde tænkt sig at etablere e-handel samt hvordan man evt. har været nødt til at revurdere sin strategi.

Jeg har pt. "kun" en problemformulering i udkast, men hvis man er interesseret i at hjælpe os, både med et personligt interview eller med fakta (altså tal vedr. etablering) ville vi være rigtig glade hvis I vil kontakte mig.

Der vil selvfølgelig være mulighed for at være anonym i vores rapport, og I vil selvfølgelig få en kopi af rapporten om ønsket. Smile

I skal være velkomne til at kontakte mig her med en PB, på min private mail steffen@steffenborg.dk eller min arbejdsmail snb@pwc.dk.

Jeg ser frem til at høre fra jer! Smile

De bedste hilsner

Steffen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)