Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One-Step-Checkout VS. Treditionel! Din mening.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan bestemt også se fidusen i dette, jeg går selv og overvejer at få en magento shop, frem for den heg har i dag hos scannet.

Men er også i tvivl om netop sikkerheden i denne måde at betale på, om PBS vil tillade det, men det kan du jo undersøge og melde tilbage, evt. køre en A/B test på de to muligheder og se hvad der performer bedst for dig.

Hilsen Peter

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 18:35

Peter Søe:

Jeg kan bestemt også se fidusen i dette, jeg går selv og overvejer at få en magento shop, frem for den heg har i dag hos scannet.

Men er også i tvivl om netop sikkerheden i denne måde at betale på, om PBS vil tillade det, men det kan du jo undersøge og melde tilbage, evt. køre en A/B test på de to muligheder og se hvad der performer bedst for dig.

Hilsen Peter

Hej Peter.

Betalingen foregår stadig hos en PBS-godkendt gateway over SSL-kryptering. Så det kan jeg forsikre dig om at de ingen problemer har med :-)

Vi får dagligt godkendt shops hos PBS (og andre indløsere) med netop OneStepCheckout.

Blot til info  :-)

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:46

Ok ja det er jo super at vide, muligheden så også rent teknisk og sikkerhedsmessigt er ok. Tak for info.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 20:13

Jeg kører også Magento og har brugt en løsning lidt á la det plugin du nævner, den er dog kodet selv.

Desværre har jeg ikke målt det i forhold til de traditionelle (mange) trin, men jeg kan konstatere 2 ting:

- Jeg synes selv det er langt hurtigere og nemmere som kunde

- Meget få falder fra under købsprocessen.

Så jeg vil klart anbefale det.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:57

CMS:
Et umiddelbart minus må være, at det bliver svært at måle på købsflow'et i fx Google Analytics. Altså det vil være svært at lave en "funnel" som kan vise om folk generel hopper fra i "fragt" steppet, "betalingsmulighed" steppet osv., og derved sværere at optimere det enkelte.

Der er ingen begrænsninger i målinger af check out, kun fantasien sætter grænser. Man kan både måle præcis hvor langt brugerne når at måle, og hvilke fejl de har lavet, når de klikker på videre. Dvs. præcis hvilke felter der ikke er udfyldt korrekt (så man kan tilføje en ekstra hjælpe tekst fx).

Man kan spore felterne med enten virtual pageviews eller eventtracking alt efter hvordan man ønsker at have data i Google Analytics.

Ift. one step vs. et længere flow, så har jeg desværre ikke nogle spændende data jeg kan dele. Men min personlige holdning er at one-step til tider kan være mere uoverskueligt, fordi det hele er samlet. Det bliver til mange felter og ser uoverskueligt ud, frem for to-tre sider med få felter. Men jeg tror ikke at det ene altid er bedre end det andet. Min fornemmelse er at det er målgruppe afhængigt - nogle målgrupper foretrækker det hele på en side, så det hurtigst muligt bliver overstået, mens andre gerne vil have det mere simpelt selv om det kræver 2-3 trin.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)