Jeg ved ikke om I har læst det. Men Google siges, at være på vej med en radio!? Den skal hedde Google Carry, udfra et billede at dømme. Den vinder ikke nogen design pris, såfremt den bibeholder sit nuværende udseende...
Jeg tror det er en forløber for Google`s egen musiktjeneste eller også bliver Google Carry lanceret sammen med deres musiktjeneste. Hvad tror i?
Hav en god weekend!
Mvh.
Søren
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
Det er vel også derfor, at nyheden er kommet så langt. Jeg vil da heller ikke udelukke det - men jeg bliver godt nok overrasket, hvis jeg ser den i Fona en dag.
Det vil jeg også være. Men jeg tror at der er en sammenhæng, imellem Google Carry radioen og Google musiktjeneste, som der jo også har været mange vedholdende rygter om. Måske den kan afspille et nyt filformat, som Google vil lancere?
På det ene billede, kan man jo også se en lille musiknote ved Google logoet. Det indikerer, at der kan være noget under opsejling på den front. Men Apple ryster nok ikke i bukserne, i hvert fald ikke endnu.
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.