Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google på vej med en radio!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om I har læst det. Men Google siges, at være på vej med en radio!? Den skal hedde Google Carry, udfra et billede at dømme. Den vinder ikke nogen design pris, såfremt den bibeholder sit nuværende udseende...

Jeg tror det er en forløber for Google`s egen musiktjeneste eller også bliver Google Carry lanceret sammen med deres musiktjeneste. Hvad tror i?

Hav en god weekend! Smile

Mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:22

Den ser sku' ret funky ud! Den er ret sej, på en oldschool måde :-)

Ku' godt finde på at købe en, hvis den får en rimelig pris :)

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:25

Casper Poulsen:

Den ser sku' ret funky ud! Den er ret sej, på en oldschool måde :-)

Ku' godt finde på at købe en, hvis den får en rimelig pris :)

Smag og behag er forskellig. Smile Men ja den har et oldschool look. Jeg synes der er for mange farver på. Men jeg er nok bare ved, at blive gamle. Big Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:41

Jeg er en værre Google-narkoman, så jeg vil helt sikkert købe den hvis den kommer hertil.

Jeg tror dog, at det der forbliver et rygte. Jeg ser ingen grund til, at Google skulle skabe radiohardware lige pludseligt. Stick out tongue

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:47

Halfdan Timm:

Jeg er en værre Google-narkoman, så jeg vil helt sikkert købe den hvis den kommer hertil.

Jeg tror dog, at det der forbliver et rygte. Jeg ser ingen grund til, at Google skulle skabe radiohardware lige pludseligt. Stick out tongue

Ja, jeg er i tvivl om det kun er et rygte. Men måske producenten gerne vil sagsøges af Google... Wink

Spørg til side, det vil virke mærkeligt at fremkomme med en radio der er med Google`s logo mv. uden at have en eller anden aftale med Google.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:52

Det er vel også derfor, at nyheden er kommet så langt. Jeg vil da heller ikke udelukke det - men jeg bliver godt nok overrasket, hvis jeg ser den i Fona en dag. Hmm

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 12:00

Det vil jeg også være. Men jeg tror at der er en sammenhæng, imellem Google Carry radioen og Google musiktjeneste, som der jo også har været mange vedholdende rygter om. Måske den kan afspille et nyt filformat, som Google vil lancere?

På det ene billede, kan man jo også se en lille musiknote ved Google logoet. Det indikerer, at der kan være noget under opsejling på den front. Men Apple ryster nok ikke i bukserne, i hvert fald ikke endnu.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)