En af mine kunder har spurgt mig, om jeg kan levere et moderne kasseapparat, altså baseret på en pc med enten touchscreen eller specielt/forenklet tastatur. Jeg har kigget mig lidt omkring og er blevt rystet over priserne. En sådan løsning ender hurtigt på den forkerte side af de 20.000 - og hvad skal man så sammenligne det med? Jeg aner intet om priser på deciderede kasseapparater og det er vel nødvendigt for at kunne drage en sammenligning.
Der findes faktisk en del share-/freeware programmer til den slags, men der skal stadigvæk inversteres en hel del i hardware...
Er der nogen af jer der har erfaringer med den slags kasseløsninger? |
Hej Ellegaard
Jeg vedr www.winkas.dk har nogle færdige løsninger. Om det er dyrt ved jeg ikke. kr. 24.900
1 pc
1 Touchskærm
1 scaner
1 bon printer
1 kasseskuffe
1. Økonomisystem
Skal man have dankort skal man ligge 5.000 kr mere.
Jeg synes man skal tænke over hvad skal man bruge det til. Er det fordi man intregrere det i økonomisystemmet. Hvis det er fordi det ser smart ud så er det dyrt.
Jeg har set at man har fået installeret det fineste system, men slut resultat er stadig en kasseafstemning sidst på dagen på papir. Og så synes jeg ikke der er så mange fordele ved det.