Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovligt at lave sprutfirma ala sprut.nu?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Det er skam helt lovlig..

Der findes en større en af slagsen, http://www.letsdrink.dk/ der har lavet aftaler med diskoteker i forskellige dele af landet, om at de bringer varerne ud til folk.

Kan se, at letsdrink.dk ikke længere tilbyder ovenstående service, men nu er en alm webshop, der sælger alkohol.

Mvh

Faktisk en ret cool side. Overvejede selv at lave en webshop, hvorfra jeg ville sælge spiritus, men kunne ikke lige umiddelbart finde gode/relevante dropshippers. Undrer mig dog over, hvordan de kan sælge Smirnoff så billigt? Og gad vide om, de benytter sig af dropshippers eller indkøber et lager?

Jeg sys også det er en fed side, den har et cool og professionelt look..

Jeg tror dog at du skal have en big ass kapital for at have så stort et udvalg som de har

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:51

Golde:

TT Tekstforfatter:

Kristian Konradsen:

Det er skam helt lovlig..

Der findes en større en af slagsen, http://www.letsdrink.dk/ der har lavet aftaler med diskoteker i forskellige dele af landet, om at de bringer varerne ud til folk.

Kan se, at letsdrink.dk ikke længere tilbyder ovenstående service, men nu er en alm webshop, der sælger alkohol.

Mvh

Faktisk en ret cool side. Overvejede selv at lave en webshop, hvorfra jeg ville sælge spiritus, men kunne ikke lige umiddelbart finde gode/relevante dropshippers. Undrer mig dog over, hvordan de kan sælge Smirnoff så billigt? Og gad vide om, de benytter sig af dropshippers eller indkøber et lager?

Jeg sys også det er en fed side, den har et cool og professionelt look..

Jeg tror dog at du skal have en big ass kapital for at have så stort et udvalg som de har

Tror jeg desværre, du har ret i. Men gad ellers godt at høre fra eventuelle leverandører af billig spiritus. Kan se et koncept for mig.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:13

Kristian Konradsen:

Det er der vel en grund til, som jeg allerede skrev i starten af tråden...

Tror ganske enkelt ik på, at sådan et koncept er rentabelt, og det er der flere grunde til.

For det første så skal byen have en hvis størrelse, før det overhovedet er interessant. Men når byer når en hvis størrelse, så kommer der sjovt nok SevenEleven, døgn tankstationer og kiosker i hobetal. Så jo større segmentet bliver, des flere konkurrenter kommer der. Og de ligger oftest indenfor en overskuelig afstand.

Dvs man skal altså ud i yderkanterne af storbyerne, hvor afstanden er større til andre handelssteder, og så løber der blot flere km på regningen, og dermed skal priserne enten være højere eller også skal fortjenesten være mindre.

Ud fra ovenstående og konkurrencen fra cafeer, barer og diskoteker, som kan tilbyde produkterne til samme pris, så tror jeg simpelthen ik på, at man hverken kan forrente et varelager, og samtidig have en bare nogenlunde løn, når alle omkostninger er dækket ind. Og så smadre konceptet jo også ens weekend totalt. Du ender med at sove om dagen, og være vågen om natten... Og hvis der ik er gode $$$ i det, så er det vel de færreste, som gider bruge tiden på det?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)