Hvis du er kommet i kløerne på annoncerhajer , useriøse konsulenter osv. så sig aldrig ordet "Ja" men forlang skriftlig dokumentation og hvis der er divergens mellem hvad du har sagt/skrevet under på og modpartens påstande og krav så indgiv en politianmeldelse for bedrageri - det har jeg erfaring for virker.
Jeg har et problem med at uden dokumentation eller andet at havde modtaget en faktura på 6.000 fra Polterabend.com samt en rykker. Og jeg har flere gange gjort dem opmærksom på at jeg ikke kan vedgå det tilsendte.
I øvrigt kan jeg ikke finde den påstået annonce på deres hjemmeside. Bor i Horsens.
Jeg kan kun tilslutte mig dem, der mener at jo flere der anmelder sådanne firmaer til politiet for bedrageri jo sværere bliver det for dem at vildlede godtroende iværksættere. Hvis du føler dig ført bag lyset og ikke har sat din underskrift på noget er der grundlag for en anmeldelse. Trist at det er blevet sådan og hvis det bliver påstand mod påstand må man bede det/de pågældende firmaer om at dokumentere, at du har sagt ja til at modtage en ydelse fra dem. Hellere ofre nogle midler på en advokat og så være med til at komme problemerne til livs.
Jeg kan kun tilslutte mig at hvis man har styr på sine ting så gå til politiet eller din advokat.
Jeg har tit lukket munden på flere firmaer som påstod at de havde penge tilgode ved at sige at jeg kontakter in advokat nu, eller få min advokat til at ringe en gang til dem. Så blev der ikke mer ud af den sag.