Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Payoff til børnetøjsbutik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle, har i en længere periode kigget med herinde, men nu behøver vi også lidt hjælp )

Det drejer sig om et godt payoff (som så mange andre) til en kommende nystartet "rigtig" børnetøjs butik....

Butikken hedder "BabyKids" og vil sælge både brugt og nyt børnetøj fra 0 - 8 år. Den fysiske butik vil primært være nyt tøj - mens online kun vil være brugt. 

Lidt stikord: Billig, nyt, brugt, skiftende varesortimentet (store og små partier)

Vi er kommet på nogle stykker - men kom endelig med et forslag.
- Tøj til tumlinger
- Tumlingetøj
- Kun for børn
- Det bedste til de mindste
- Tøj til trolde

Super kreativ er det ganske vist ikke :-( Brainstorm til payoff: Billig, Prisbevidst, Kvalitet, Trolde, Små(t), Småfolk, børn, Smart(e), Rødder, Mini, "glade børn" (logoet indeholder hoveder af børn) 

Vi er lidt i tvivl om man forstår hvad "BabyKids" er, uden at passende payoff til - Gør du ??

Kan nogen hjælpe os - (lad os få klar besked - selvom hvis vores egne forslag er dårlige)

Mvh
Carina & Dan
BabyKids

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:17
Her får I lige et par forslag til samlingen:

BabyKids
- passer på børnene

BabyKids
- og midt imellem...

BabyKids
- vi passer børnene!

BabyKids
- mindst er meget muligt

BabyKids
- tøj til din tumling

Mvh.

René

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:03
Jeg reagerer på at i vælger at sælge det brugte online og det nye i butikken. Det undrer mig, da det der skal online jo skal fotograferes og der skal skrives tekster til og så kan i kun sælge det EN gang. Grunden til at jeg hæfter mig ved dette er at jeg selv har en Internetbutik og selv står for alt arbejdet omkring det at lægge nye produkter ind og det tager altså tid at fotograferer, redigere foto, skrive tekst og svare på div. henvendelser. udskrive faktura, pakke ind og gå på posthuset. Derudover er der den del der hedder at man som forbruger gerne vil se graden af slitage, er der pletter på osv.......

Måske i skulle overveje om ikke det hele skal vendes en omgang............sælg det brugte i butikken og det nye begge steder eller kun over Internettet?

Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 22:08
Hej René

Mange tak for dine forslag ! De er slet slet ikke dårlige, vi ser om vi kan beslutte :)

Mvh

Dan

Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 22:13
Hej Krondal,

Vi er enig med det du skriver ! Der ER sku meget arbejde med at sælge brugt via nettet. Som du selv siger skal der tages billede, skrives tekst..man ender med at have fat i tøjet 3-4 gange...Vi (Carina har :) ) har gjort det i et par år nu og kender til det. Vi er stadig lidt i tvivl om hvor meget brugt vi vil sælge i butikken, det kommer an på hvordan folk tager "imod" det...Vi har envider også snakket om at sætte onlinehandlen på hold det første stykke tid efter vi åbner forretningen - netop af den grund at vi ikke er klar over om der bliver tid til det.

Det med sælge nyt online - har vi også med i overvejelserne....men mange tak for dit input alligevel

Mvh

Dan

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:14
Hop helt klart på Renes: "og midt i mellem" eller en lignende variation....

Kunne ikke have kommet bedre.... Sådan en punchline, skal få folk til at stoppe op - og gerne tænke. Tænke = Huske.

Det gør denne.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 22:18
Ha Jan ! Du har så meget ret. Tog mig selv i at sidde og tænke på, hvad det endeligt betød - jeg kom ikke frem til noget - men jeg tænkte over det !!

Jeg er også ret vild med "mindst er meget muligt" men synes det "mangler et eller andet"....

(damm hvor laver den mange linjeskift)

Jeg kan vist godt slippe linket fri til sådan som det nogenlunde skal se ud. Den blå farve bliver ikke så skrigende som den ser ud til, får noget mere "varme" - OG kig kun på topskiltet - billedet er taget på et tidlig tidspunkt : http://www.babykids.dk/facade - Vi veksler mellem 1, 2 og 3 (4 var den oprindelige tanke, men det dur ik rigtig)

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:12
At du ikke kom frem til noget er måske ikke helt vildt hensigtsmæssigt. Du skulle gerne forstå din egen payoff =)

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 23:13
BabyKids er jo på dansk BabyBørn.

BabyKids henvender sig altså til baby og barn - to i de flestes ører aldersmæssigt forskellige stadier.

Fostret er yngre... tween- og teenageren er ældre - derfor skal der fokus på dem i mellem = jeres målgruppe.

BabyKids
- og midt i mellem...

Det var min tanke;-)

René

Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 23:15
) Den er fesen ind

Rene: Tænkte om du havde gjort dig nogle tanker om hvordan det skulle skrives

...og midt i mellem

- og midt i mellem

"og midt i mellem"

og midt i mellem

..flere ???

Det har vel også noget at sige, hvordan folk opfatter det. en del af en sætning/citat m.m... Eller er jeg ude i noget man ville kalde...flueknepperi ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)