Det er lige præcis sådan en holdning vi skal have elimineret for at Firefox skal opnå den udbredelse den har fortjent. At bringe support op som et issue synes jeg er lidt "for nemt", da det eneste nye man skal lære at bruge er fanebladene - og de kommer alligevel i den nye IE. Hvis jeg skulle udbyde sådan en service ville jeg som det første installere Firefox og samtidig fjerne alle de mest almindelige genveje til IE. Jeg er alt andet end enig i at der er problemer med Firefox - men det er vist en helt anden diskussion. Til gengæld mener jeg at Outlook (den rigtige, ikke Express) er bedre end Thunderbird :) Hmm, kom lidt off topic her, så jeg må vist hellere stoppe. |
Jeg siger tak for alle indlæggende !!!
Lad os lige afslutte Firefox og andre alternative Browsere, det er helt klart at der så småt er kommet nogle gode alternativer til IE. Problemet er dog at vi mennesker er utrolig svære at overtale til at bruge noget nyt hvis det vi bruger allerede virker efter vores hensigt. Det gælder specielt den store masse som vi kalder kunder, og jeg kan lige forestille mig et sammenfald af begivenheder hvor en kunde har installeret f.eks. firefox og noget andet ryger i konflikt
. Som nævnt tidligerere så er installation af alternative browsere her i starten er helt udelukket, jeg takker for de mange for og imod men den debat kan vi tage i et andet rum. Herinde vil jeg godt køre lidt videre med mit originale spørgsmål til debat

Er det at kunne hente sin pc same dag efter endt service,
1. (350-450 kr) 2. (500-600kr) 3. (650-750kr) 4. (800- og derover)
Jeg siger på forhånd tak i for alle indlæg der er kommet,
tak skal i have alle i Aminoer der deltager i debatten....
Keep the faith, it opens the gate.