Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop tryk af logo.

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryk til trøjer, tasker mv. skal laves i Adobe Illustrator. Ellers kræver det, at der produceres et decideret farvetryk med raster i.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:02

Kenneth:

Prøv engang og ringe til TDC og høre hvad de siger når du har problemer med din TLF, de henviser dig til butikken.

Nej det passer så ikke lige..

Kenneth:

Der er forskel på kundeservice og konsulentbistand. Vi som trykkeri, er ikke en gratis skole. Vi vejleder ja. Men ikke program specifikt. Vi stiller krav ja. Men vi er også nogle dumme svin, der kan finde på at sende en regning på 400 kr+moms når en samtale vare en time.

Det trykkeri jeg bruger har åbenbart ikke de samme problemer som dig, men det er nok derfor de er et anerkendt stort firma, og ikke en fritidsbeskæftigelse!

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Jegvil lige indskyde nogle bemærkninger til denne tråd

Først forstår jeg ikke hvorfor der bliver nævnt hvordan trådstarteren har sit program - det rager sådan set ikke os ! Og diskutionen flytter focus fra emnet total og bliver til en mudderkastning mellem to andre debatmedlemmer - mener det er forkert ! 

For det andet : Der er forskellige trykke metoder - som også der bliver forklaret i tråden - meget fint- og for at trykke på de forskellige måder er der behov som skal dækkes for at få et proffesionelt resultat. 

Når nu trådstarteren starter tråden med at det er tryk på en bold siger det mig at filen skal være vektoriseret . det er i de fleste tilfælde forsi de programmer der er til de forskellig trykmetoder vil have trykfilen som vektor - altså ikke noget med om der er kurver eller hvilke farver det er i - ren og skær fodi mange programmer ikke kan "læse" billeder, logo, tekst eller hvad - men skal have det som tegninger - derfor outlined. Og opløsning i vektor grafik ?? det syntes jeg aldrig jeg har stødt på da vektor grafik ikke er små firkanter - som også bliver forklaret i tråden! 

Generelt kan man sige : 

Tryksager på pap eller papir skal være i 300 dpi (gene mere) og i orginal størrelse.

Tryk på ALT andet (så vidt jeg lige kan komme i tanke om ) skal være i vektor grafik og det med dpi er der jo ikke rigtig noget af så ! 

Kommentar : Generelt syntes jeg der er mange tråde hvor trådstarteren bliver kørt ud på en side linje fordi man ikke lige har formuleret spørgsmålet så alle forstår den-og såbliver man "set" forkert på - jeg troede Amino var et sted hvor man kunne få råd og vejledning for at gøre et bedre arbejde/service overfor kunderne ! 

Syntes generelt at Amino har mistet lidt sin seriøsitet her det sidste halve års tid - hvorfor ? 

Nå nu tog jeg trådstarterens tråd for at få luft - men trådstarteren forklare jo også løsningen på sit problem - så har mit indslag gjort skade ? 

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:19
Hehe hold da op hvor i hygger :) jeg kan løse dit problem for 200 kr som vi tager for at rentegne. Denne pris gælder alle typer af rentegning.
Vi fritlægger også gerne billeder.

Ps se på de gratis programmer Google arbejder sammen med der er også tegne programmer imellem

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

Mark MK:

Det trykkeri jeg bruger har åbenbart ikke de samme problemer som dig, men det er nok derfor de er et anerkendt stort firma, og ikke en fritidsbeskæftigelse!

Nu ved jeg ikke om det er en printer biks du hentyder til, for det er så ikke lige det jeg driver. Men kikker man på mine konkuranter så ligger deres trykpriser over 100% over mine. Og det betyder reelt set at man betaler for den gratis rådgivning, ret så kraftigt.

Og tænker man så tanken videre, så har jeg en husleje udgift på 6000 kr/md til mit trykkeri og strøm til 2500 kvatal. Og så er jeg kun en til at opveje det beløb. Og alligevel så har jeg overskud. Samt at mine priser er under det halve af hvad mine konkurranter tilbyder. Så et eller andet sted så er den hot linie service du snakker om ret omkostligt synes du ikke.

/Kenneth

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 22:27

Du skal være velkommen til at være sur .. det er ikke noget jeg gider at bruge tid på.. Jeg fortalte bare topicstarter han kunne høre dem ad mht hvilke ting han skulle være obs på..det er vel fint nok.. men hvis det ikke er fint nok til dig... fred være med det.. 

Jeg har selv for en del år siden arbejdet for TDC, Orange & Telia... jeg var blevet fyret på stedet hvis jeg havde din mentalitet..

Spørgsmålet er om der ikke er kogt nok suppe på at fluekne**e de forskellige indlæg

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Hej Dennis

Jeg er ikke sur.

Jeg er klar over hvad du fortalte trådstarter, at det var irriterende spørgsmål. Og det er netop fordi at du er ude i noget du desværre ikke aner en noget om.

/Kenneth

Ps. Min mentalitet, er at tjene penge. Så må mine konkurranter hellere gå konkurs. Som de jo gør på stripe efterhånden.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:01

Du dømmer en del Kenneth.. Og tolker også en hel del ud fra en enkelt kommentar.. 
Hvad jeg ved og ikke ved.. Det aner du sjovt nok intet om ..  

Men kan godt mærke du ønsker at piske noget op.. Det orker jeg ikke helt.
Håber det bedste for dig og din forretning..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Dennis Møller:

Du dømmer en del Kenneth.. Og tolker også en hel del ud fra en enkelt kommentar.. 
Hvad jeg ved og ikke ved.. Det aner du sjovt nok intet om ..  

Men kan godt mærke du ønsker at piske noget op.. Det orker jeg ikke helt.
Håber det bedste for dig og din forretning..

Hej Dennis

Vi bliver aldrig enig, kan jeg godt forstå. Men derfor behøver du ikke at blive nedladende, når man ikke giver dig ret i dine holdninger. Så venligst anlæg dig en ordentlig debat stil.

/Kenneth

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:19

Her er løsningen på alle jeres problemer :) 

http://www.aviary.com/ dette er et gratis program som kan bruges til at lave grafik i :) 

Det er ikke nær så mange som i photos. men hvor mange af os kender lige alle sammen :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)