Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop tryk af logo.

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov.. læs hvad jeg skriver.. 

Først så skriver jeg at topicstarter skal i en dialog med trykkeriet for at gøre det nemmest for trykkeriet.. og ham selv.. Det er vel ok?.. Det er vel derfor telefonen er opfundet.. eller mailen du ved.. så man kan kommunikere hen til en fornuftig løsning?... Men kan da godt se det er spild af tid og hjælpe kunderne.. ehem

Jeg har aldrig sagt man IKKE skal bruge vektorgrafik.. Jeg nævner at det ville ikke undre mig hvis nogle PS brugere ikke kender til vektor da det ikke er en integreret del af PS som det er i illustrator og indesign... lidt fjollet jeg skriver det igen egentlig.. men du læste det vist ikke første gang.. 

Hvad angår offset og digitaltryk.. så er det jo ikke en del af denne snak.. 

Men det er da en skam at du ser dine uerfarene kunder som "irriterende".. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27

SEO-manden:

hvis du arbejder med CS5, som koster spidsen af en jetjager, uden at vide hvad trykkeriet taler om, tvivler jeg stærkt på at din licens er i helt legal stand.

.. Tænk engang at beskylde folk for at stjæle, uden at have noget at have det i...?!
Jeg er virklig målløs, over at folk overhovedet kan få den tanke, når spørgsmålet overhovedet ikke drejer sig om licensen af photoshop...
Desuden kan man få hele adobe pakken til under 2000 kroner, hvis man køber det i en download version med licens til en enkelt computer... 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:51

Tak for svarene, nu er det da helt sikkert jeg er klart til at sende logo til et trykkeri næste gang Smile

SEO-manden:

Ved godt det er alment kendt, at mange bruger photoshop uden licens, hvilket faktisk er et problem, da mange grafikere tager penge for det arbejde de laver og ikke bare hygger med det.

Men synes ikke det er fedt du skyder sådan en af sted, hvis jeg nu ikke havde svaret igen på den her tråd ville det have ligget lidt i luften at jeg var en "snyder".

Det er hvad det er, men lige her på Amino kan man hurtigt løbe ind i kunder, og SEO optimeringen er stærk på Amino, så tråden vil højst sandsynligt blive læst mange gange.

Normalt har jeg på min profil ret detaljeret information omkring hvem jeg er og hvad jeg laver, så det kunne hurtigt giver en unødvendig "falsk" information omkring mig.

Men okay nu skal man heller ikke sætte fanden for døren, men synes det er en underlig måde at åbne tråden op på. Du gjorde det dog med lidt humor, og må indrømme jeg fik et lille smil på læben Smile

Trykkeriet:

Okay, det var noget af et show med det her logo. Jeg startede i første omgang med at sende vores logo som en EPS.fil.

Derefter begyndte hun så at bede om at det skulle være "outlinet", hvilket jeg forstod som det skulle være uden baggrund. Derudover ville hun have det var "vektoriseret". Blev dog lidt forvirret ved hun gerne ville have det "vektoriseret", når det handlede om et så lille logo, idet jeg kun mente det kun var relevant hvis man skulle lave noget "stort".

Men efter flere mails, hvor jeg gentagende gange ændrede logoet gav hun hele tiden svaret igen "Logoet i kurver version CS3".

Det endte til sidst med hun ringede til mig, og sagde: "hov jeg har lige fundet ud at jeg sagens kan bruge det første logo du sendte det må du undskylde".. ja det var så et lidt irriterende når man havde hamerende travlt...

Men god dag til jer Allesammen Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:51

Dobbelt poste.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52

Har lige tjekket og lige nu står adobe CS5 premium pakken til 300 dollars, hvilket ca. er 1500 danske kroner i download version til en computer og indeholder:

Photoshop® CS5 Extended
Illustrator® CS5
InDesign® CS5
Flash® Catalyst™ CS5
Flash Professional CS5
Dreamweaver® CS5
Fireworks® CS5
Acrobat® 9 Pro
Bridge CS5
Device Central CS5

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:57

Fedt det blev fixet :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 10:58

RJM:

Har lige tjekket og lige nu står adobe CS5 premium pakken til 300 dollars, hvilket ca. er 1500 danske kroner i download version til en computer og indeholder:

Photoshop® CS5 Extended
Illustrator® CS5
InDesign® CS5
Flash® Catalyst™ CS5
Flash Professional CS5
Dreamweaver® CS5
Fireworks® CS5
Acrobat® 9 Pro
Bridge CS5
Device Central CS5

Et lille link?

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:04

RJM:

Photoshop® CS5 Extended
Illustrator® CS5
InDesign® CS5
Flash® Catalyst™ CS5
Flash Professional CS5
Dreamweaver® CS5
Fireworks® CS5
Acrobat® 9 Pro
Bridge CS5
Device Central CS5

Er du nu også sikker på du må mere end at øve dig i programmerne?

Der er forskel på at brugen Adobe progrmmer under studie og derefter bruge dem med "fortjeneste for udført arbejde" for øje.

Adobe Creative Suite 5 Design Standard US$1,299

Upgrade from $499

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14

Per Thomsen:

RJM:

Photoshop® CS5 Extended
Illustrator® CS5
InDesign® CS5
Flash® Catalyst™ CS5
Flash Professional CS5
Dreamweaver® CS5
Fireworks® CS5
Acrobat® 9 Pro
Bridge CS5
Device Central CS5

Et lille link?

Jeg sender en privat besked (:

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24

Juul:

RJM:

Photoshop® CS5 Extended
Illustrator® CS5
InDesign® CS5
Flash® Catalyst™ CS5
Flash Professional CS5
Dreamweaver® CS5
Fireworks® CS5
Acrobat® 9 Pro
Bridge CS5
Device Central CS5

Er du nu også sikker på du må mere end at øve dig i programmerne?

Der er forskel på at brugen Adobe progrmmer under studie og derefter bruge dem med "fortjeneste for udført arbejde" for øje.

Adobe Creative Suite 5 Design Standard US$1,299

Upgrade from $499

Det er ikke en studie-pakke eller en "øve-pakke", det er så billigt fordi det er en download version, dvs. man får man ikke en installations CD med i købet og så må man kun installere den på 1 computer...
Så det er selvfølgelig lidt surt hvis man har løbet ud og købt pakken til over 20.000 kroner eller hvad CS5 nu står til lige nu, hvis man fx. er et enkeltmandsfirma...

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)