Tak for svarene, nu er det da helt sikkert jeg er klart til at sende logo til et trykkeri næste gang 
SEO-manden:
Ved godt det er alment kendt, at mange bruger photoshop uden licens, hvilket faktisk er et problem, da mange grafikere tager penge for det arbejde de laver og ikke bare hygger med det.
Men synes ikke det er fedt du skyder sådan en af sted, hvis jeg nu ikke havde svaret igen på den her tråd ville det have ligget lidt i luften at jeg var en "snyder".
Det er hvad det er, men lige her på Amino kan man hurtigt løbe ind i kunder, og SEO optimeringen er stærk på Amino, så tråden vil højst sandsynligt blive læst mange gange.
Normalt har jeg på min profil ret detaljeret information omkring hvem jeg er og hvad jeg laver, så det kunne hurtigt giver en unødvendig "falsk" information omkring mig.
Men okay nu skal man heller ikke sætte fanden for døren, men synes det er en underlig måde at åbne tråden op på. Du gjorde det dog med lidt humor, og må indrømme jeg fik et lille smil på læben 
Trykkeriet:
Okay, det var noget af et show med det her logo. Jeg startede i første omgang med at sende vores logo som en EPS.fil.
Derefter begyndte hun så at bede om at det skulle være "outlinet", hvilket jeg forstod som det skulle være uden baggrund. Derudover ville hun have det var "vektoriseret". Blev dog lidt forvirret ved hun gerne ville have det "vektoriseret", når det handlede om et så lille logo, idet jeg kun mente det kun var relevant hvis man skulle lave noget "stort".
Men efter flere mails, hvor jeg gentagende gange ændrede logoet gav hun hele tiden svaret igen "Logoet i kurver version CS3".
Det endte til sidst med hun ringede til mig, og sagde: "hov jeg har lige fundet ud at jeg sagens kan bruge det første logo du sendte det må du undskylde".. ja det var så et lidt irriterende når man havde hamerende travlt...
Men god dag til jer Allesammen