Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp BaseBook til at være mere smart end tyven, tak :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

I okt. 2010 tænkte jeg på at blive tilmeldt Amino, men da jeg ikke rigtig have noget konkret at komme med – men blot plane – valgte jeg a vente til at der var noget mere konkret at komme med.
Vi – Henrik, Martin og jeg selv – har haft vores venner og familier til at gennemgå vores projekt får at hjælpe med udviklingen af vores ide.

Nu er tiden kommet til at få de ”rigtige” tæsk Smile, men dette mener jeg at få en vurdering af vores Web Service fra personer som ikke kender os. 

Vi vil gerne have feedback på vores projekt som du finder på http://www.basebook.eu

Projektet går i sin enkelthed ud på at lave en Europæisk efterlysnings – og registreringsdatabase der kan bruges af alle lande i Europa. Vi er godt klar over at det lyder lidt stort, men for os at se så må en effektiv database være Europæisk hvis det skal være effektivt. Kriminaliteten bevæger sig jo frit over landegrænserne i hele Europa.

Vi har været heldige at HUMAC A/S samarbejder med os, og vi har kontakt til Rigspolitiet og Forsikring og Pension. Så vi er nået et stykke på den tunge og hårde vej til succes, men er slet ikke i mål endnu. Vi håber at feedback fra jer kan bringes os et skridt nærmere succesen.

Vores registreringsdatabase er endnu kun tilgængelig for Danmark så den finder du på http://www.submit.basebook.eu

På forhånd tak for din feedback. Smile

Med venlig hilsen
Per Schmidt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06

Da siden er i flash og jeg ikke har opdatere flash på min computer virker alt ikke siden links mv.

SEO er ret umulig at søgeord optimere din hjemmesiden så vis formålet med hjemmesiden er kunder igennem google er det en ny hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Feb 11
Skrevet kl. 11:19

ok - jeg troede de fleste Pcére i dag var optimerede til flash. OK tak for tilbagemelding.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:30

BaseBook:

ok - jeg troede de fleste Pcére i dag var optimerede til flash. OK tak for tilbagemelding.

største problem er dog siden ikke kan søgeord optimers en hel flash siden selv tekste på siden i flash , det må være en ommer med hjemmesiden

ingen normal webmaster ville skrive tekst i flash vis siden skal findes okay i google

Tilmeldt 22. Feb 11
Skrevet kl. 11:55

Vi har optimerede vores ider med SEO - ! Vi PR på side et i Google med søgeordene STOLEN PROPETY, STOLEN GOODS, TRADE CHECK, ud over dette så kommer alle match fra databasen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58

findes på ord ingen handler med i uden konkunce for på google.com findes i ikke på siden 1  kun google.dk og siden er på engelske så regner med det ikke dansker internet bruger i er ude efter server placering , links  har meget at sige

enkle danske links får den højt på resultater der ikke giver kunder

super tillyke at du var glad indtil du nok  fandt ud af det var google.dk første side , google læser meste  din siden som en danske side

Tilmeldt 22. Feb 11
Skrevet kl. 13:09

OK - må indrømme jeg ikke har brugt google.com - men - da vores side står i meta på engelsk - og i Google webmastertools står til engelsk - så ved jeg ikke om google vil fortsat læse vores side som dansk??? - Tak for oplysningen - vil arbejde med dette.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:44

Hej BaseBook

Jeg syntes at jeres projekt lyder spændende.

Nu er det ikke sikkeret at jeg er målguppen, men jeg følte mig slet ikke hjemme, tryg eller forstod budskabet på jeres webside - jeg tror jeg nærmest var lidt forvirret.

Jeg kunne ikke finde ud af hvad det er i tilbyder. Siden er halv på dansk og halv på engelsk der er en masse flag man kan skifte sprog via og de endda flere steder på siden og så lige kryderet med nogle EU flag.

Ting som flyer ind fra siden og så en samling links til youtube videoer, som heller ikke rigtig siger mig det store. Når jeg vælger noget der hedder 'Trade checking now', som jeg ikke aner hvad betyder eller gør, så bliver jeg sendt til en forum og jeg ved ikke hvorfor jeg havner der.

Jeg er kort og godt forvirret og havde i ikke forklaret jeres service her på Amino, ja så tror jeg ikke at jeg havde brugt meget over 2 sek på siden.

Hvis jeg er en del af jeres målgruppe så skal i nok tænke lidt mere over designet.

Spændende projekt og vi må da ikke håbe at tyvene ikke er så smarte at de bare fjerner evt. serienumre.

/Søren

Tilmeldt 22. Feb 11
Skrevet kl. 13:56

Tak for feedback.

Spørgsmålet er hvordan man formår at få et budskab ud til personer som bor i Danmark, England og tyskland osv - må en måde så det ikke virker forvirende.

Ved designet - så vil jeg tage din feedback til efterretning og forenkle dette.

Tak for din feedback.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04

BaseBook:

OK - må indrømme jeg ikke har brugt google.com - men - da vores side står i meta på engelsk - og i Google webmastertools står til engelsk - så ved jeg ikke om google vil fortsat læse vores side som dansk??? - Tak for oplysningen - vil arbejde med dette.

Kommer and på mange ting hvordan google læser ens side

Meget op til hvor får du links fra

Hvor er server er placeret

hvor gamle siden er

hvordan der skrives engelske tekst på siden

regn med det er langt svære for dig at komme siden på 1 siden med et søgeord for engelske sproget folk altså google.com

Du har sat dig en del dårligere at lave en fuldt flash siden , prøv og skrive til webmaster om tekste kan laves om til alm. HTLM

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)