Hej alle Aminoer I okt. 2010 tænkte jeg på at blive tilmeldt Amino, men da jeg ikke rigtig have noget konkret at komme med – men blot plane – valgte jeg a vente til at der var noget mere konkret at komme med. Projektet går i sin enkelthed ud på at lave en Europæisk efterlysnings – og registreringsdatabase der kan bruges af alle lande i Europa. Vi er godt klar over at det lyder lidt stort, men for os at se så må en effektiv database være Europæisk hvis det skal være effektivt. Kriminaliteten bevæger sig jo frit over landegrænserne i hele Europa. Vi har været heldige at HUMAC A/S samarbejder med os, og vi har kontakt til Rigspolitiet og Forsikring og Pension. Så vi er nået et stykke på den tunge og hårde vej til succes, men er slet ikke i mål endnu. Vi håber at feedback fra jer kan bringes os et skridt nærmere succesen. Vores registreringsdatabase er endnu kun tilgængelig for Danmark så den finder du på http://www.submit.basebook.eu På forhånd tak for din feedback. Med venlig hilsen
|
Da siden er i flash og jeg ikke har opdatere flash på min computer virker alt ikke siden links mv.
SEO er ret umulig at søgeord optimere din hjemmesiden så vis formålet med hjemmesiden er kunder igennem google er det en ny hjemmeside