Vores design (og topsællert): Metoo's nyeste kollektion 2011: Hmmmm.....kan det virkelig være tilfældigt??
|
Tjah... Nu er det jo ikke fordi at designet er unikt som sådan... Det er et ko tryk..forstå mig ret..
Vores design (og topsællert): Metoo's nyeste kollektion 2011: Hmmmm.....kan det virkelig være tilfældigt??
|
Tjah... Nu er det jo ikke fordi at designet er unikt som sådan... Det er et ko tryk..forstå mig ret.. |
Jeg ville umiddelbart tro at disse 2 kom fra samme firma . |
Hmm, synes godt nok ligheden er ret slående, men hvis det kan være til nogen som helst trøst, så synes jeg, Jeres er klart fedest! ...Tror så iøvrigt der er en lille kommende "champ", der skal forkæles lidt med nogle af Jeres ting, for de er superfede |
Synes også at Jeres er den klart flotteste. Selvom de ligner, så tror jeg det bliver svært/dyrt at vinde en sag. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja de er godt nok meget ens kunne være lidt sjovt at høre en jurist hvad de mener. Spørgsmålet er jo om ko designet er så unikt at man ikke må kopiere det.
|
@Line: Tusind tak - det er så dejligt at høre!! Du skal bare sige til, så får vi den lille champ klædt på:-) Og også tak til Nicolaj for at vælge vores som favorit! Men ja, vi synes også designet er ualmindeligt tæt på vores. Og nej, selvfølgelig er det ikke fuldstændigt banebrydende at lave noget i sort/hvide ko-pletter, men de kan jo så til gengæld laves på mange forskellige måder...og det dér ligner goooodt nok vores meget, synes jeg. Vi er ikke ude i noget med advokat og rettigheder - for det tror jeg ville blive en tung omgang. Men jeg synes da det er tankevækkende hvis et stort mærke som Metoo ikke har større ambitioner end at kopiere andres ideer. |
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Nu er det jo sådan at kreative idéer ofte inspireres af andre kreative idéer, og selvfølgelig skal man ikke kopiere andres ting. Hvad jeg heller ikke selv kunne finde på, men det er jo et "ko-mønster" og hvis de andre er inspireret af jer, så synes jeg at i skal være stolte af det :-) Men klart den fedeste er da jeres ... |
Du skrev selv, at det var en topseller. Er det så mærkeligt, at andre forsøger at efterligne den? Iøvrigt så er der intet at komme efter rent juridisk... Så længe pletterne ik er identiske, og designet afviger de påkrævede 15%, så overholder det lovgivningen. Surt men sandt... Men tag det som et skulderklap, at I har fået skabt en trend, som konkurrenterne er nødtil at efterligne! Det er skisme da godt gået! |