Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan arbejder en Rekrutterings Konsulent ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens...

Dette er måske lidt off topic men jeg håber da at nogen måske kan hjælpe alligevel...

Jeg har netop stiftet bekendtskab med en såkaldt "Rekrutterings Konsulent" i forbindelse med et job jeg har søgt hos en STOR virksomhed...

Manden er foruden at være konsulent også uddannet indenfor psykologi området...

Efter hans 2 timer lange interview af mig er jeg nu meget interesseret i at vide hvordan sådan en konsulent arbejder...

Han stillede mig nogen noget noget intime spørgsmål (Bl.a. omkring tidligere bøder, RKI mv.)

Det kan vel knapt være relevant for et job om man tidligere har fået en bøde eller har stået i RKI.

Jeg kunne derfor godt tænke mig høre om nogen ved hvorfor en rekrutteringskonsulent spørger om disse ting ?

Er det for at få svarene eller er det for at se hvordan man som "offer" reagerer og om man overhovedet svarer på spørgsmålene ?

Det ville være dejligt hvis nogen derude havde indsigt i lidt omkring dette... :)

/Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)