0-1 Der er pause! |
Fandt jeg ud af, pinligt! :D
0-1 Der er pause! |
Fandt jeg ud af, pinligt! :D |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
FCK har spillet en svag 1. halvleg - Meget svag! |
Skal vi have det 0-3 resultat, som jeg gættede på? FCK udspillet på egen hjemmebane af et Chelsea hold, som overhovedet ik har spillet i topgear... Det blev aldrig den kamp, som alle prøvede at puste den op til... |
0-2 blev slutfacit. Ærgerligt resultat, set med danske briller. Det bliver svært, at bringe balance i dette resultat på udebane, men det bliver selvfølgelig en fordel, at FCK også får flere Superliga-kampe i benene, inden returkampen afvikles. Kort analyse af kampen i aften: 1. halvleg: Meget nervøs start af FC København. De lavede mange pasningsfejl og lod sig presse helt i bund af Chelsea, der havde en kynisk Anelka i front, der viste klassen. 2. halvleg: FCK kom meget bedre med i opgøret, og de fik brudt flere af Chelseas fremstød. Desværre manglede præcisionen i de angreb, der gav anledning til noget faretruende og det bliver desværre de små elementer i spillet, som bliver udfaldet, når vi taler Champions League-fodbold. |
Rigtigt godt spillet det er jo et top hold Chelsea lige vel hvad er første gange et dansk hold nået til 8 dels final Alt kan ske næste kamp og om de taber eller vinder er det jo et dyrere hold Chelsea
|
Man skal også lige huske på, at Chelseas startopstilling er 10x dyrere end FCKs. Så alt i alt kan man vel godt være tilfreds med et 0-2, når man spiller så elendigt? |
Synes ikke rigtig det blev en gyser..... Men det havde jeg nu heller aldrig forventet. Havde forventet en skarpere Torres. Nogen der ved, hvor Wendt skal hen til sommer? |
Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook