Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skrive 700 ord om tagrender ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Grønholdt Petersen:

Garamond:

Frederik - jeg er forarget, du kan da ikke henvise til en person, der reklamerer med ulovlig download af film, musik mv. og med et link til ulovlighederne..! Hvad vil du sige til, at nogen bruger jeres BilligMagento uden at betale for det?

Hej Garamond,

Jeg har set lidt af det arbejde Halfdan har udført, og baserer min henvisning herpå. Om hans andre projekter strider imod dansk lovgivning eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Du vælger heldigvis selv hvem du benytter dig af.

Jeg prøver skam blot at hjælpe dig ;-)

Fortsat god dag!

Mvh. Frederik

Det er nu ikke Garamond, der søger teksthjælp :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 02:11

Frederik Grønholdt Petersen:

Garamond:

Frederik - jeg er forarget, du kan da ikke henvise til en person, der reklamerer med ulovlig download af film, musik mv. og med et link til ulovlighederne..! Hvad vil du sige til, at nogen bruger jeres BilligMagento uden at betale for det?

Hej Garamond,

Jeg har set lidt af det arbejde Halfdan har udført, og baserer min henvisning herpå. Om hans andre projekter strider imod dansk lovgivning eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Du vælger heldigvis selv hvem du benytter dig af.

Jeg prøver skam blot at hjælpe dig ;-)

Fortsat god dag!

Mvh. Frederik

Det er nu ikke Garamond, der søger teksthjælp :-)

Du er dælme hurtig :D Rettede mit indlæg lige efter.

Klokken er mange så lidt fejl her og der går vel? :)

Det kan forresten godt være at jeg kontakter dig en af dagene, Thomas.

Hopper i seng. Sov godt når du kommer dertil.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:05

@Frederik: Tænkte nok, at det var "The Midnight Blues", der påvirkede dig! Wink

Du er velkommen til at ringe for en snak, hvis du får lyst. Men ring på 2252 3381, da mit eget nummer er defekt lige pt. (længere historie).

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:16

Jan christiansen:

Jeg søger en der kan skrive 700 ord om tagrender. ( spændene ikke )

Til en overkommelig pris.

vh Jan

Hvis du skal have skrevet en artikel, eller en produktbeskrivelse på:

kobberrender,Zinkrender,Plastrender mm.

Kan jeg varmt anbefale Hans Stokholm Kjer

da han sætter sig rigtigt ind i produkterne, og skriver til hjertet

Han er ikke den billigste, men nok en af de bedste

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:10

Tak for anbefalingen, Johnny.

Ja, Jan.

Jeg kan skrive alle de ord det skal være om tagrender.
Især hvis det skal være rigtig professionel tekst, hvor der er taget ordentligt stilling til fagligheden.

Hvis du vil have teksten så billigt som muligt, kan du måske bruge mit billige koncept: http://www.amino.dk/forums/t/116393.aspx

Venlig hilsen

Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:14

@Hans Stokholm Kjer: Det forstår jeg ikke? Skal det ikke altid være "rigtig professionel tekst, hvor der er taget ordentligt stilling til fagligheden"? Jeg mener, hvornår er det ikke tilfældet, når man løser en opgave for en kunde? :-)

Mvh

Thomas

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:30

TT Tekstforfatter:

@Hans Stokholm Kjer: Det forstår jeg ikke? Skal det ikke altid være "rigtig professionel tekst, hvor der er taget ordentligt stilling til fagligheden"? Jeg mener, hvornår er det ikke tilfældet, når man løser en opgave for en kunde? :-)

Mvh

Thomas

Hej Thomas.

Jeg uddyber forskellen på professionel tekst og billig tekst i dette blogindlæg:

http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2011/02/06/brug-billige-tekster.aspx

- ja, jeg ved godt, at du har læst det allerede, men for at lige at understrege det, så er mit billige koncept skrevet af skribenter, som man ikke kan forvente det samme af, som jeg selv yder. Derfor er der en prisforskel.

Jeg har i dag fået en begejstret mail fra en kunde (Johnny Nielsen fra toprobot.dk), der glæder sig over, at mine tekster i den seneste uge har solgt fire robotplæneklippere i frostvejr siden de blev aktiveret.
Den forventning ville jeg ikke stille til de meget billige skribenter.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:

Mvh

Thomas

Hej Thomas.

Jeg uddyber forskellen på professionel tekst og billig tekst i dette blogindlæg:

http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2011/02/06/brug-billige-tekster.aspx

- ja, jeg ved godt, at du har læst det allerede, men for at lige at understrege det, så er mit billige koncept skrevet af skribenter, som man ikke kan forvente det samme af, som jeg selv yder. Derfor er der en prisforskel.

Jeg har i dag fået en begejstret mail fra en kunde (Johnny Nielsen fra toprobot.dk), der glæder sig over, at mine tekster i den seneste uge har solgt fire robotplæneklippere i frostvejr siden de blev aktiveret.

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:38

Hans Stokholm Kjer:

TT Tekstforfatter:

Mvh

Thomas

Hej Thomas.

mvh Hans

Den salgstekst som du har lavet, kan jeg kun give 8 stjerner herfra, men du må nøjes :-)

kanon tekst, der koster, men er alle pengene værd.

Glæder mig til at frosten går af jorden og græsset vokser...

så får jeg travlt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:54

jeg er nysgerrig - er der et link til den tekst om robotplæneklippere, det lyder som en god reference :) ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)