Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring & stort netværk tilbydes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erfaring & stort netværk tilbydes

Jeg er 40 år, og har i de 22 beskæftiget mig med ledelse og bestyrelsesarbejde, ligesom jeg har etableret flere virksomheder selv. Jeg har en solid erfaring fra adskillige mellemstore til store private virksomheder og organisationer. Jeg har fungeret som Investment Manager i samtlige 22 år, og har haft et dokumenteret eneansvar for porteføljer på et etcifret milliardbeløb.

Mine stærkeste sider er:

  1. Mit enorme globale netværk, som omfatter alt fra eksperter til virksomhedsledere og regeringsmedlemmer.
  2. Jeg er, endog særdeles, forhandlingsvant på alle niveauer.
  3. Mine evner og erfaring vedr. kommunikation og markedsføring. Jeg har eksempelvis assisteret såvel multinationale selskaber som kendte globale organisationer med PR-strategi og markedsføring.
  4. Mit kendskab til den finansielle verden, idet jeg har fungeret som Investment Manager i de 22 år, hvor jeg har drevet egne virksomheder. Jeg har eksempelvis bistået flere nødlidende banker med at fremskaffe lovpligtig kapital.

Jeg tilbyder sparring og diverse konsulenttjenester, ligesom jeg, efter omstændighederne, kan tilbyde deltagelse i Advisory Board, bestyrelse eller virksomheden i øvrigt.

Dette var blot en ultra kort præsentation. De skal være velkommen til at kontakte mig for yderligere information.

 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg syntes dit oplæg lyder utroligt spændende og kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dig og det du kan.

For du er måske lige den sparring vi står og mangler til vores kommende globale koncept som vi satser meget på.

Jeg ved godt vi er små og nystartet, men vi har store planer for fremtiden. Vi er en IT virksomhed, som satser på at vækste stort inden for de næste 3 år, da vi har produkter ingen andre i verdenen tilbyder og vores kundegrundlag er kæmpe.

Nå men det kan vi komme mere ind på i en videre dialog, hvid du har lyst til det.

Med venlig hilsen

Jimmi Ørsø

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov glemte lige, at du kan kontakte mig her i PM eller på vovol@ofir.dk

Mvh Jimmi

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super spænende. Er dette indlæg stadigvæk aktuelt ?

Fra Danmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

Jeg må beklageligvis meddele, at jeg først ser dit indlæg nu. Der har været fejl i notifikationssystemet.

Du er velkommen til at skrive til mig på jb@viplaw.org.

Mange hilsener,

Jens

Fra Danmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Ja det er det. Du er velkommen til at skrive til mig på jb@viplaw.org.

Mange hilsener,

Jens

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Jens

Er du stadig interesseret i at være med i vores advisory board?

Vi er et virksomhed i rivende udvikling og har brug for professionelt sparring.

Hilsen
Sajid
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Det lyder spændende.

Hvad vil dit honorar typisk være?

/Henrik

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg kunne godt tænke mig at dele mit indlæg med dig.

Jeg har ramt en mur rent kompetencemæssigt, og søger derfor nu sparring med en, som har erfaring indenfor produktion af færdigretter "gerne sunde". Hvis i kender nogle producenter, og har mulighed for at sætte mig i forbindelse med nogle, så vil jeg være yderst taknemmelig.

Jeg har arbejdet på et nyt koncept i Sundhed og helse markedet igennem længere tid, som jeg har modtaget en overvældende god respons på. Bl.a har Arne Astrup udtalt sig merkant positivt, og har idag også underskrift fra bl.a Coca Cola enterprises Sverige, som ønsker et samarbejde omkring konceptet.

Jeg har samtidg erhvervet mig underskrifter fra flere indkøbere. Processens udvikling er pt bremset, da jeg ikke er har stærke kompetencer og know-how for næste træk. Jeg har brug for sparring med kompetente iværksættere, der ved lidt omkring dels logistik og producering af madvare. Men evt. også hvordan en forretningsplan målrettet imod evt. investorer skal skrues sammen.

Der er ingen tvivl om potentialet i konceptet - jeg vil meget gerne dele det videre såfremt der en profil derude, som vil dele en kop kaffe og høre mere. Naturligvis har jeg en NDA som skal underskrives, men ellers håber jeg på at der i dette forum kunne være en profil der vil tage kontakt, og hjælpe processen videre i et samarbejde. Jeg er klar over at det koster procenter, som jeg også er indstillet på at forhandle med den rette. Håber at høre fra jer.

Jeg ser frem til at høre fra dig

De bedste hilsner Patrick Hansen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)