Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsource din mail og chat support til mig for 5000 kr?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en ide som jeg selv syntes er ganske smart og som forhåbentligt vil give danske webshops en bedre forretning.

De fleste virksomheder svarer på mails i løbet af 24 timer. Hvad nu hvis din virksomhed svarede på kundens mail inden for 60 minutter, og ikke nok med at svare på kundens spørgsmål, men samtidig kom med gode forslag til tillægsprodukter som kan købes samtidig, eller måske et godt tilbud som de kan benytte.

Det giver din virksomhed den fordel at kunden ikke når at skifte mening når han sidder i købsprocessen og derved forlader siden.

Det jeg foreslår er at din virksomhed ansætter mig. Jeg koster 5000 kroner om måneden og 200 kroner til telefon.

For de penge får du døgnbemanding på din mail og chat support samt en garanti for at ingen kunde venter mere end 60 minutter før de har svar på deres spørgsmål.

 

Hvordan kan det lade sig gøre?

Vi sætter os sammen og sørger for at jeg ved alt om dine produkter og dine forretningspolitiker. Jeg ved alt hvad kunden gerne vil vide og vi aftaler hvilke produkter du gerne vil sælge flere af som jeg derved vil anbefale kunden hvis de er relevante.

Når kunden sender en mail til dig, sørger jeg for at researche og give kunden et kvalificeret svar, så de hurtigt og sikkert kan komme videre i købsprocessen. 

Du bestemmer selv om jeg også skal tale med de kunde som skriver med klager og reklamationer, jeg er ikke personligt bundet i din virksomhed og kan derfor garantere for jeg ikke lader følelserne løbe af med mig. Jeg skriver med kunden og sammen løser vi problemet så den klagende forhåbentligt bliver til en fremtidig kunde.

Jeg har max 6 virksomheder i min portfolio ad gangen og derfor ved du at jeg altid er opdateret med din virksomhed og de nyskabelser der sker på markedet.

Jeg har altid min computer eller smartphone på mig derfor ser jeg med det samme når du modtager en mail og kan svare med det samme. 

Mine kvalifikationer:

Jeg er uddannet sælger og efterfølgende uddannet skolelærer, jeg elsker at kombinere de to fag og bruge min viden om mennesker til at dække deres behov.

 

Det er sådan jeg selv har forestillet mig at konceptet skal fungere. Jeg vil meget gerne høre ris og ros til mit forslag. Jeg tror selv på det og kunne godt tænke mig en virksomhed som vil afprøve det sammen med mig gratis i en måned så jeg har en reference og for at se om det er noget der er fremtid i.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se mig selv bruge den service i fremtiden.

Problemet med callcentre / kundeservicecentre er generelt man ikke ved hvem der svare og om de laver intelligent mersalg.

Det vigtigste er at når en email besvares, så skal kunden være tilfreds med svaret.
Overfladiske callcentre / kundeservicecentre er ikke altid gode til det.

Hvis du kan stille det sådan op at man ved der sidder en professionel person bagved, så kunne jeg godt forstille mig at betale 5.000 - 10.000 kr.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sover aldrig, siden du kan besvare supporten døgnet rundt?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg umiddelbart tænker er, det ikke bare kan stilles op med en fast pris. Der vil jo være stor forskel på hvor mange mails forskellige firmaer modtager. Ville du f.eks. kunne varetage alle TDCs mails for 5.000 kr.? Jeg ved det er et ekstremt tilfælde, men overdrivelse fremmer forståelsen :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene.

Min plan er lige præcis at der vil være en rigtig person bag hver en mail, og at jeg i samarbejde med virksomheden vil lave mersalg af de relevante produkter.

Jeg vil mene jeg er et alternativ til de muligheder man har i Indien hvor en engelsk skrivende og desværre også uvidende person svarer på mails. Det er udemærket hvis kunden ikke har så mange spørgsmål, men med en dansk support tror jeg på at kunden føler sig bedre hjulpet.

Det afspejler sig selvfølgelig også i prisen, da det uden lige er et dyrere alternativ, men igennem mersalg og god service tror jeg på det er et bedre valg end at gå efter den billigste pris når man skal hjælpe sine kunder.

Jeg er helt med på at jeg ikke kan hjælpe store virksomheder som TDC med deres mail support, og det er nok også her min svaghed ligger. Jeg har forestillet mig at jeg vil yde min service over for middelstore virksomheder. Så der kommer en god balance imellem antallet af mails i forhold til prisen. Alternativet er at man betaler en pris pr. mail istedet.

Jeg kan selvfølgelig ikke være vågen altid, men med en kollega mere i folden så hænger det hele bedre sammen. Det er også sådan det foregår. Vi er to som vil starte det her op. 

Hvad forventer i af sådan en service før i ville benytte jer af den? Altså hvilke resultater ville få jer til at benytte mig måned efter måned?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er en super god og kreativ ide. Dejligt at der er nogen der tænker ud af boksen. 

Der er et par småting som jeg i det mindste synes du skal overveje.

Med max 6 kunder giver det med lidt hovedregning 30.000 om måneden. Det er i så to personer der skal dele. Det er 15.000 til hver. Hvordan kan I leve af dette? Dette får mig til at tænke på at I så bliver nødt til at have et arbejde ved siden af for at få det til at løbe rundt, og hvilken ansættelseskontrakt giver een lov til at siddde og arbejde for andre i arbejdstiden?

Hvis I er studerende (hvilket jeg ikke umiddelbart regner med udfra din beskrivelse) og derfor kan leve for mindre, kan i så sidde og besvare support i undervisningen? Og hvad gør man så som shop ejer når I en gang er færdige med studiet og skal finde et job. Sker dette om 6 måneder eller 5 år?

Hvis jeg var jer, ville jeg skele lidt til hvad callcentre allerede gør idag og så målrette det webshops. Fx med en differentieret prisliste

1) <20 Telefon- og <100 email henvendelser om måneden    XXX DKK

2) <50 Telefon- og <300 email henvendelser om måneden    XXX DKK

3) <100 Telefon- og <500 email henvendelser om måneden    XXX DKK

Osv.

Her vil besvarelser være indenfor normal arbejdstid altså fx. 8-18. Hvis kunden ønsker det kan de også bestille 24 timer support som så koster "to klip" (altså et telefonopkald tæller som to). Men lad det være op til butikken selv. Hvorfor betale for noget som de potentielt ikke mener er nødvendigt (hvis de kun har fået 2 opkald efter kl. 18 det sidste år, hvorfor så betale nogen for at stå standby!).

Ulempen er selvfølgelig at I bliver nødt til at tage flere shops ind, men dette kan så være jeres investering og jeres specialisering ift almindelige call centre. I er specialiseret i online handel og kender til proceduren, og I bruger X antal timer med en ny kunde for at komme ind i deres varesortiment.

Nåh... lidt blandet input, men som sagt dejligt at nogen tænker lidt ud af kassen.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Tak for de gode ideer.

Den opdelte prisliste er jo genial, jeg vil prøve og udarbejde sådan en liste så vi både kan være rimelige i pris samtidig med vi får brød på bordet.

Vi er ikke studerende, men ønsker at gøre det her fuldtid.

 

Jeg går igang med det samme med nye priser. Så vil jeg gerne høre fra diverse webshops:

hvilke ønsker har i til jeres support og på hvilket tidspunkt har i mest travlt? 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I din prisliste vil det måske også være en god ide at lave en afberegnings mulighed for pris per svaret Email.

Jeg er ikke sikker på hvordan man kunne gøre det men hvis en email ikke er svarede indenfor xx antal minutter, så ville den blive til rådighed for jer.

Det kunne gøre at man slipper for eventuelle lange svartider og man ikke skal stresse hjem for at svare emails.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)