Jeg har gået med en ide som jeg selv syntes er ganske smart og som forhåbentligt vil give danske webshops en bedre forretning. De fleste virksomheder svarer på mails i løbet af 24 timer. Hvad nu hvis din virksomhed svarede på kundens mail inden for 60 minutter, og ikke nok med at svare på kundens spørgsmål, men samtidig kom med gode forslag til tillægsprodukter som kan købes samtidig, eller måske et godt tilbud som de kan benytte. Det giver din virksomhed den fordel at kunden ikke når at skifte mening når han sidder i købsprocessen og derved forlader siden. Det jeg foreslår er at din virksomhed ansætter mig. Jeg koster 5000 kroner om måneden og 200 kroner til telefon. For de penge får du døgnbemanding på din mail og chat support samt en garanti for at ingen kunde venter mere end 60 minutter før de har svar på deres spørgsmål.
Hvordan kan det lade sig gøre? Vi sætter os sammen og sørger for at jeg ved alt om dine produkter og dine forretningspolitiker. Jeg ved alt hvad kunden gerne vil vide og vi aftaler hvilke produkter du gerne vil sælge flere af som jeg derved vil anbefale kunden hvis de er relevante. Når kunden sender en mail til dig, sørger jeg for at researche og give kunden et kvalificeret svar, så de hurtigt og sikkert kan komme videre i købsprocessen. Du bestemmer selv om jeg også skal tale med de kunde som skriver med klager og reklamationer, jeg er ikke personligt bundet i din virksomhed og kan derfor garantere for jeg ikke lader følelserne løbe af med mig. Jeg skriver med kunden og sammen løser vi problemet så den klagende forhåbentligt bliver til en fremtidig kunde. Jeg har max 6 virksomheder i min portfolio ad gangen og derfor ved du at jeg altid er opdateret med din virksomhed og de nyskabelser der sker på markedet. Jeg har altid min computer eller smartphone på mig derfor ser jeg med det samme når du modtager en mail og kan svare med det samme. Mine kvalifikationer: Jeg er uddannet sælger og efterfølgende uddannet skolelærer, jeg elsker at kombinere de to fag og bruge min viden om mennesker til at dække deres behov.
Det er sådan jeg selv har forestillet mig at konceptet skal fungere. Jeg vil meget gerne høre ris og ros til mit forslag. Jeg tror selv på det og kunne godt tænke mig en virksomhed som vil afprøve det sammen med mig gratis i en måned så jeg har en reference og for at se om det er noget der er fremtid i. |
Jeg kan godt se mig selv bruge den service i fremtiden.
Problemet med callcentre / kundeservicecentre er generelt man ikke ved hvem der svare og om de laver intelligent mersalg.
Det vigtigste er at når en email besvares, så skal kunden være tilfreds med svaret.
Overfladiske callcentre / kundeservicecentre er ikke altid gode til det.
Hvis du kan stille det sådan op at man ved der sidder en professionel person bagved, så kunne jeg godt forstille mig at betale 5.000 - 10.000 kr.