Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få lidt SEO hjælp her?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Staudal:

Ved at tilmelde sig Google Analytics, indsætte en stump tracking-kildekode på din hjemmeside, har Google jo en god mulighed for at følge med i hvad der foregår på din hjemmeside. Hvor de besøgende kommer fra, om de er kommet direkte ind på din hjemmeside ved en unik navnesøgning eller via søgemaskiner eller links fra andre hjemmesider osv. Så på den måde giver du jo også Google en god mulighed for at se hvor 'vigtig' din hjemmeside er. Ikke sikkert det vægter ligeså meget som så meget andet, men mange bække små gør jo stor å.
Bare en teori, hvis Google kan se at der kommer en masse besøg på din hjemmeside på direkte indtastede søgninger på dit domænenavn, må det da eventuelt vægte højere end hvis folk skal søge efter navnet på en søgemaskine-søgning, det viser jo Google at dette domænenavn ikke bare bliver besøgt, men også besøgt direkte fordi folk i forvejen kender deres domænenavn. Som sagt bare en teori, der er jo ikke nogen der helt præcist kender Google's søge-algoritmer.

læs første SEO bøgerne den giver en god grund viden om alt indenfor SEO min viden siger mig google ikke kan se Google Analytics tal

læs disse 2 SEO søgeord  bøger er super gode af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

Jo relevante gode links hjælper på din placering på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 09:30

Mikael christiansen:

Lars Staudal:

Ved at tilmelde sig Google Analytics, indsætte en stump tracking-kildekode på din hjemmeside, har Google jo en god mulighed for at følge med i hvad der foregår på din hjemmeside. Hvor de besøgende kommer fra, om de er kommet direkte ind på din hjemmeside ved en unik navnesøgning eller via søgemaskiner eller links fra andre hjemmesider osv. Så på den måde giver du jo også Google en god mulighed for at se hvor 'vigtig' din hjemmeside er. Ikke sikkert det vægter ligeså meget som så meget andet, men mange bække små gør jo stor å.
Bare en teori, hvis Google kan se at der kommer en masse besøg på din hjemmeside på direkte indtastede søgninger på dit domænenavn, må det da eventuelt vægte højere end hvis folk skal søge efter navnet på en søgemaskine-søgning, det viser jo Google at dette domænenavn ikke bare bliver besøgt, men også besøgt direkte fordi folk i forvejen kender deres domænenavn. Som sagt bare en teori, der er jo ikke nogen der helt præcist kender Google's søge-algoritmer.

læs første SEO bøgerne den giver en god grund viden om alt indenfor SEO min viden siger mig google ikke kan se Google Analytics tal

læs disse 2 SEO søgeord  bøger er super gode af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Mikael christiansen du er da også en rigtig SEO expert, det kunne være nice hvis du også gik i gang med en bog :-) Cool

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 09:39

SEO er egentlig meget simpelt..

- Hvis du er populær, får du credit (indgående links)

Du skal udvælge et par søgeord, ud fra analyser og et kig på hvad folk taster ind på din nuværende side, for at komme ind til dig, så fokuser på de 3-4 søgeord, og skriv dem nogle steder hvor dine brødtekster også indeholder andre relevante søgeord, som du godt nok ikke har fokuseret på, men som måske f.eks. er bank eller pengeinstitut

Du skal vælge nogle søgeord som ikke er brugt, men stadig bliver søgt på, og det skifter rigtig meget, og det er derfor at en SEO ansvarlig stilling, er fuld tid :)

Det er ligesom Peer2Peer .. find dem som alle leecher men ingen seeder på ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:53

Arlo:

Mikael christiansen:

Lars Staudal:

Mikael christiansen du er da også en rigtig SEO expert, det kunne være nice hvis du også gik i gang med en bog :-) Cool

Takker vil også lave en blog på et tidspunkt hvor andre jo også kan give feedback derved hjælper vi hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:10

Det glæder jeg mig til , kontakt mig gerne når den er oppe :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)