Hey derude, Jeg er selv en habil (autodidakt) programmør i ActionScript 3 (Adobe Flash) og kan en del HTML, CSS, PHP og MySQL. Men jeg er ingen grafiker, langt fra. Jeg har ikke lige øjet for det - eller evnerne. Og det betyder en masse opgaver som man ikke kan tage. Og det er jo også sådan vice versa. Og det er jo en masse penge som ingen af os kommer i nærheden med.
Jeg bor selv i KBH, så det vil afgjort være nemmest hvis du er fra KBH eller omegn så vi kan mødes jævnligt. Men det er af mindre betydning. Det der tjenes deler vi 50/50, altså lige over. I specielt krævende tilfælde for den ene part kan vi arrangere det andet lidt anderledes. Det som jeg havde tænkt mig der skulle laves vil være alt fra hjemmesider til bannere til spil til Android. Så hvis du er frisk, så skriv en mail til nicolai@massflash.dk, send en sms/ring til 20 64 33 46 eller skriv en privat besked her på amino. |
Hej Nicolai,
Det lyder lidt spændende syntes jeg, og jeg er muligvis interesseret.
Jeg er dog ikke fra KBH, men Slagelse, hvilket ligger på den modsatte side af Sjælland, desværre, men mon ikke vi finder ud af noget hvis det endelig er? ;)
Jeg vil ligge ud med at sige jeg bestemt ikke er den bedste grafiker derude, dog mener jeg heller ikke at jeg er talentløs, men det kan du jo selv få lov at bedømme.
Hilsen,
(Tag dig ikke af diverse skønhedsfejl og sådan på siden, den skal opdateres, men har nogle problemer med min nye host.)