|
Så prøver vi igen... Alle der har lyst er velkomne til at dukke op til aminotræf hos KrifaErhverv, Haraldsvej 64 i Randers torsdag d. 15/3 kl. 17-20. Jeg sørger for en sandwich og noget at skylle det ned med. Tilmeld dig på min mail: mov@krifaerhverv.dk , vi tager den fra hoften; glæder mig til at møde amino-folk IRL. Håber det passer ind i jeres kalendre - jeg kommer med en status på tilmeldinger mandag d. 12/3. |
Aminotræf i Randers II
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
mobil: +45 31266039
KEEP THE CHANGE!
|
Skal bare lige høre om der er et eller andet tema til arrangementet? Eller er det "bare" et udveksle visitkort arrangement. (Hvilket sandeligt også er interessant) Mvh Peder |
|
Hej Peder I udgangspunktet er det mest for at møde hianden - så kan vi jo se om det bliver en vane, og om der på sigt kan komme et mere tematisk indhold på. Jeg har ikke tid til at arrangere noget indhold til aftenen, men er der nogen af jer der har lyst til at stable et oplæg på en times tid sammen (eller komme og underholde) så er jeg åben for gode forslag. Dog (for at gøre det nemt, lært af tidligere erfaringer med arrangementer her på Amino) så er det mig der træffer endelig afgørelse om programmet - men kom endelig med forslag. Så ligger jeg op til afstemning eller diskussion blandt dem der er tilmeldt frem for en tråd på 100 km. |
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
KEEP THE CHANGE!
|
|
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
KEEP THE CHANGE!
|
|
|
Aminotræf i Randers på Torsdag bliver ikke til noget på grund af manglende tilbagemeldinger. Så kan jeg vist med god samvittighed sige at jeg har givet det et shot. Jeg dukker gerne op hvis andre gider prøve at arrangere et træf hvad enten det er Århus, Herning eller whereever. |
De bedste hilsener/
Best regards
Morten Ove
Partner
Chokoladefabrikken
Klostergade 34, 3. sal
DK-8000 Aarhus C
moa@changepilot.dk
www.changepilot.dk
KEEP THE CHANGE!
|
Så godt nok indlægget alt for sent, men ville nok heller ikke kunne møde op på det tidspunkt.. desværre.. :-S Er vi mange aminoer her i Randers!? venligst, Steph |
|
Hej, Bedre sent end aldrig - skriv mig på til næste Amino begivenhed i Randers området. Mvh Brian Kiel www.freephotomax.dk |
|
|
Har ingen ide, men der er da også mig :O) og jeg vil også gerne næste gang der er et i randers. |
Bliv gratis medlem