Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotræf i Randers II

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Så prøver vi igen...

Alle der har lyst er velkomne til at dukke op til aminotræf hos KrifaErhverv, Haraldsvej 64 i Randers torsdag d. 15/3 kl. 17-20.

Jeg sørger for en sandwich og noget at skylle det ned med. Tilmeld dig på min mail: mov@krifaerhverv.dk , vi tager den fra hoften; glæder mig til at møde amino-folk IRL. 

Håber det passer ind i jeres kalendre - jeg kommer med en status på tilmeldinger mandag d. 12/3.

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:28
Det lyder da meget interessant. Bor godt nok i Århus, men der er jo ikke så langt, så det kunne sagtens være interessant.
Skal bare lige høre om der er et eller andet tema til arrangementet? Eller er det "bare" et udveksle visitkort arrangement. (Hvilket sandeligt også er interessant)

Mvh Peder

Tilmeldt 19. Oct 05
Skrevet kl. 15:57
Hej Peder

I udgangspunktet er det mest for at møde hianden  - så kan vi jo se om det bliver en vane, og om der på sigt kan komme et mere tematisk indhold på.

Jeg har ikke tid til at arrangere noget indhold til aftenen, men er der nogen af jer der har lyst til at stable et oplæg på en times tid sammen (eller komme og underholde) så er jeg åben for gode forslag.

Dog (for at gøre det nemt, lært af tidligere erfaringer med arrangementer her på Amino) så er det mig der træffer endelig afgørelse om programmet - men kom endelig med forslag. Så ligger jeg op til afstemning eller diskussion blandt dem der er tilmeldt frem for en tråd på 100 km.

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Tilmeldt 19. Oct 05
Skrevet kl. 13:30
Der bliver lavet opsamling mandag, men...Der er kun tilmeldt 3 - så I må komme på banen hvis I gerne vil have noget til at ske... Kom frisk!
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:17
Jeg er desværre løbet i noget mødeaktivitet. Så jeg kan desværre ikke
Tilmeldt 19. Oct 05
Skrevet kl. 09:49
Aminotræf i Randers på Torsdag bliver ikke til noget på grund af manglende tilbagemeldinger. Så kan jeg vist med god samvittighed sige at jeg har givet det et shot.

Jeg dukker gerne op hvis andre gider prøve at arrangere et træf hvad enten det er Århus, Herning eller whereever.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:04
Hello!
Så godt nok indlægget alt for sent, men ville nok heller ikke kunne møde op på det tidspunkt.. desværre.. :-S
Er vi mange aminoer her i Randers!?
venligst,
Steph

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:16
Hej,

Bedre sent end aldrig - skriv mig på til næste Amino begivenhed i Randers området.

Mvh Brian Kiel

www.freephotomax.dk

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 12:43
Jeg ville da også frygtelig gerne deltage i Randers hvis der bliver noget engang.
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:05
Dato: 13-03-2007 20:04:19 Forfatter: Firben Hello!
Er vi mange aminoer her i Randers!?

Har ingen ide, men der er da også mig :O) og jeg vil også gerne næste gang der er et i randers.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)