Svaret bliver jo nok også nødt til at komme fra dig selv - jeg forstår til fulde din frustration, men man er jo nødt til at handle, hvis man vil videre. Jeg tror rigtig mange her på amino har været der, hvor du er nu - men på et tidspunkt er de gået fra den passive fase til den aktive. Og det er der man rykker noget. Prøv at fortælle os, hvad du er god til.....? |
Jeg forstår ikke helt, hvad du er interesseret i. Er det penge du vil have?
Bertil tilbyder dig kompetent rådgivning, men alligevel stryger du over hans svar, som var det intet værd.
Det er i orden at beklage sig - men du kommer ingen vegne, hvis ikke du tager handling. En halv million kroner er mange penge, men det er altså ikke mange penge i forhold til, hvor slemt det ellers kunne være. Særligt ikke, når både du og din hustru har fast arbejde.
Mon ikke løsningen er, at tage de konfrontationer der skal til, få fuldstændig styr på økonomien og ligge en langsigtet plan for det videre forløb? Jeg kan ikke forestille mig, at hverken bank, kommune eller en uafhængig rådgiver kan eller vil hjælpe jer på rette fod.