Hej Amino brugere. Jeg mener jeg er på forkant med et kommende niche produkt i Danmark. Enhederne koster omkring 500kr. og jeg er sikker på at store butikker som f.eks. Bilka er interesseret. Men hvordan skal jeg sælge det? Jeg har en række problematikker i hovedet lige nu: *Kommer jeg og råber op om ideen vil jeg jo risikere de selv undersøger leverandører i udlandet og køber dem dem hjem for samme pris som jeg selv køber dem hjem for. *Køber jeg 1.000 enheder hjem skal jeg på en måde have en garanti for de bliver solgt. Hvordan får jeg den slags garanti når produktet samtidigt skal præsenteres til deres nuværende sortiment. *Er det muligt butikkerne er interesseret i blot at købe ideen (således slipper jeg selv for at købe enhederne hjem), og i så fald hvordan skulle dette foregå?
Håber i kan hjælpe med noget praktisk indformtion.
Mvh Mergh |
Hvis ikke du har erfaring med at forhandle med nogle af de bedste indkøbere i Danmark tror jeg desværre ikke du får et ben til jorden hos Dansk Supermarked..
De er benhårde og tromler dig nok bare ned hvis du henvender dig til dem, og som du selv siger kan de jo nok aftage et noget større parti endnu du kan, så for dem at se vil det nok være logisk at handle direkte hos producenten i stedet for via et mellemled.
Men hvis du har mod på det må du jo give det et forsøg.