Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word Of Mouth indlæg samt input

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vores domæne er jo ikke nogen hemmelighed, men vi kunne godt tænkte os at blande os lidt i at konkurrere med de andre "Word Of Mouth" sites såsom Downtown, Sweetdeal m.m.

Hvilke website systemter kan bruges til at administere sådanne muligheder her tænker jeg på om det er egne udviklet systemer eller om det er et specielt CMS system.

Ud over dette så kunne jeg godt tænkte mig at modtage "PM" på det som i mener kunne være en forbedring i henhold til de allerede eksisterende sites - her tænktes på det værdibaseret budskab men også på den måde som aftalen er sammensat for annoncøren.

Ser frem til input...

Andre henvendelser omkring ovenstående projekt er selvfølgelig også velkomne.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 12:06

Noget der har interesse i at kommentere på dette indlæg med feedback

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 13:12

Der må være nogle der har interessen?

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 13:17

Hej

Jeg vil meget gerne komme med feedback, men kan ikke tilgå jeres side. Jeg får en "Hosted hos one.com" meddelelse.

Mvh.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 16:21

Hej Gün Üret,

Tak for din interesse i at give feedback - lidt nu ligger der ikke noget via sitet, da jeg godt kunne tænkte mig at vide hvilket system der ligger bagved en sådan løsning, og hvad anbefalingen ville være vedr. CMS løsning.

Og selvfølgelig et indblik i hvad der kunne gøres bedre ved de allerede eksisterende løsninger såsom DownTown, SweetDeal, MyDeal m.m. Hvad der kunne gøres bedre har jeg allerede nogle ideer til, men kunne godt tænkte mig at modtage dem som en (PM) da det jo helst (set fra min vinkel) ikke skulle ryge i deres hænder :)

Men hvis der også er nogle der ligger inde med muligheden for at lave prokejtet sammen med, så har dette selvfølgelig også en interesse.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 21:56

Er der nogle input Big Smile

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:56

Jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvilket CMS (hvis de har et) Sweetdeal bruger, men Downtown bruger Umbraco. Der er ikke noget specielt ved Umbraco, udover at det er Open Source og gratis (og efter min mening meget dejligt at bruge).

Mit generelle indtryk af siderne er at Sweetdeal har en langt mere professionel og stilren præsentation. Downtown er alt for rodet, og bærer præg af at deres designer ikke har udviklet sig fagligt siden de tidlige "web 2.0" dage.

Sorry, fik lige et surt opstød Smile

Men mht. forbedringer: Hvis jeg nu var tilmeldt en af de sider, ville jeg da egentlig gerne kunne modtage en daglig eller ugentlig SMS med tilbud. Og gerne tilbud der kun er relevante for mig. Jeg vil gerne have mulighed for at vælge hvilke tilbud jeg er interesserede i når jeg tilmelder mig, for 50% rabat på en dameklipning er nok ikke noget jeg lige står og mangler.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 13:45

Hej Lars,

Tak for dit svar - interessant med feedback.

Hvis du kunne være interesseret i projektet så lad os tale sammen.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:21

Hej med dig,

Det er meget forskelligt hvilket CMS system der bliver anvendt, jeg kan ikke konkret komme ind på specifikt hvilket, men jeg ved at der er blevet anvendt special syet systemer, som er blevet udviklet hos diverse webbureauer. 

Dog hører jeg at det største problem ved denne typer sites er at få annoncørerne til at komme med nogle gode tilbud og overbevise dem om hvorfor de skal vælge netop deres tjeneste fremfor andres. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 16:27
Hej Rasmus
Tak for din feedback. Ja det vil jo altid være en udfordring at overtale annoncøren om at netop deres site samt muligheder vil være bedst for annoncøren. Dette er selvfølgelig også noget jeg kigger på men jeg tror at jeg kunne have en ide der virker, ellers har jeg også 15 års salgserfaring. Jeg ved godt at du ikke helt kan komme ind på det, og jeg ved også at der sikker skal lidt udvikling til men hvilket CMS vil være bedst?

Hvis der sidder nogle og tænker at udvikle lidt på ideen for at slå igennem efterfølgende så er jeg meget interesseret i at hører fra jer/dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)