Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt facebook design - kan man indstille den ang. notifikationer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Facebookhar jo lavet nyt design til fan siderne. Skiftede til det nye design her den anden dag, og det vil ellers træde i kraft hos alle d. 1. marts.

Min facebook side er lavet fra min personlige profil, så det er super smart jeg kan bruge facebook på vegne af MissMartins. Nu kan jeg sende post med mit firma som afsender, før var det min egen profil der kom frem ved modtager.

Endnu smartere er det af når jeg skifter til og bruge på vegne af missmartins kan jeg se alle notikationer, altså alle som synes godt om noget og ikke mindst når folk har kommenteret et billede. Det manglede jeg før, da det tit var spørgsmål om varen, og sad jo ikke og så alle billeder igennem for og tjekke dem for kommentarer.

Men "problemet" er nu, at hvis jeg så svarer dem, så popper det frem på alle mine fans væg at nu har missmartins kommenteret sig eget billede. Hvis jeg lige skal svare 20 popper der nærmest 20 indlæg op på hver enkelt fans væg.

Det er jo ikke super smart, folk vil jo blive super trætte af det. Normalvis opdaterer jeg kun facebook en gang dagligt, for netop det ikke skal virke spam agtig.

men er der nogen som ved om man kan ændre i notifikation indstillingen, så når jeg kommenterer popper det IKKE frem hos hver enkelt?

Mvh Stine

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:05
Som sideejer ønsker du synlighed. Det får du her.

Når du besvarer spørgsmål som en stiller kan det vel ikke være ubrugelig viden for de 19 andre? Du får en helt gratis chance for at give god service mens andre potentielle kunder ser på det.

... Det er lige præcis af den grund at kloge reklamefolk er begyndt at sige "kundeservice er det nye marketing".

De sociale medier har gjort det muligt at yde service mens andre ser på, og det kan være tungtvejende grund til at den potentielle kunde træffer sit valg om at købe.

"ej, hvor er de bare flinke i denne butik. Her tør jeg godt handle."

Af den grund synes jeg fordelene overskygger den lille bekymring om at du forstyrrer folk. Hvis de føler sig forstyrret af at du giver andre service, så kan du trygt trække på skulderen.

Så var de nok ikke typen der havde tænkt sig at købe noget af dig alligevel.

Kan du se pointen?
... Måske er der en særlig omstændighed for dig, så lad mig endelig høre.
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 15:15

Hej,

Kan sagtens se pointen i alt det du siger :) Men personligt hvis en "fan" side opdaterer/popper frem på min væg mere end 2 gange om dagen, så gør jeg enten siden usynlig eller sletter mig fra den...

Og tror næppe folk klikker ind på for og se hvilket pænt og brugbar svar jeg har givet kunden :) Der står jo bare missmartins har kommenteret et af sine billeder eller noget i den stil, tvivler på der er nogle som kan bruge dette til noget som helst ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)