Lidt feed back... 1) Jeg forsøger at oprette mig som bruger, indtaster email og password og trykker på knappen. Så bliver jeg sendt til login siden, her kan jeg ikke login ind? Så prøver jeg at oprette mig igen, det samme sker??? Da jeg checker min mail kan jeg se jeg har to mail om jeg skal verificere min email adr. Her burde der nok være noget tekst på siden, jeg havde allerede droppet jeres site, da det jo ikke så ud til at virke. (Skyldes de to mail at jeg har to bruger med samme brugernavn og password?) 2) Sad og kiggede længe på overview.asp inden jeg fandt ud af hvordan jeg skulle oprette en ny opgave. 3) Ka ikke rigtig finde ud af hvad det er jeres system kan? Umiddelbart så kan jeg ikke se at det kan mere end en hvilken som helst todo liste kan, men det kan sagtens være mig der bare ikke kan finde ud af hvordan ![]() |
Hej Kasper!
Tak for den konstruktive feedback.
1) Det er helt rigtigt at der mangler en besked om aktiveringen, når du opretter din profil - det kommer med sikkerhed.
2) Hvordan vil du foreslå at det bliver mere enkelt at oprette en ny opgave? Når du har oprettet et projekt, skal den så automatisk gå videre til oprettelsen af den første opgave?
3) Projektstyring, når man skærer helt ind til benet, er jo i virkeligheden ikke andet end en to-do liste - så i sin essens, er det faktisk ikke andet end det. En af fordelene er at du kan styre dine opgaver på flere niveau, da ikke alle opgaver er lige vigtige. Det kan man normalt ikke på en to-do liste. Desuden kan du dele projekter med så mange andre du ønsker, holde styr på deadlines og i det hele taget arbejde mere struktureret.
Mange mennesker sender e-mails med dokumenter frem og tilbage til hinanden, og tager den første og bedste opgave der dukker op i baghovedet, når de skal videre til næste opgave i projektet, det er faktisk ikke andet end et planlægningsværktøj - men med en hidtil uset fleksibilitet. Vi manglede det selv; og oprindeligt var det faktisk ikke meningen at de skulle frigives. Men sådan går det, så vi håber andre kan få glæde af det også.