Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold styr på dine udviklingsprojekter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror de fleste af jer har savnet/manglet et planlægningsværktøj til jeres udviklingsprojekter. Det stilles selvfølgelig gratis til rådighed.

Det er i øjeblikket i sidste test-fase, så det skulle være funktionelt. Lad mig endelig høre hvis i har nogle gode input.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 20:46
Hej Idim,

Hvor har du den tro fra? Vil kigge på det, så skal du få lidt input... :-)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 20:48
Allerede nu kan jeg sige dig, at jeg personligt ALDRIG påbegynder et samarbejde med en hjemmeside/leverandør, hvis jeg ikke kan få information på hjemmesiden om produktet INDEN jeg tilmelder mig.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 20:49
Nu er udviklingsprojekter jo et forholdsvist vidt begreb. Men når vi snakker software udvikling foretrækker jeg www.codeplex.com
Tilmeldt 18. Sep 06
Skrevet kl. 20:52
Hej Martin!

Fordi vi stadig selv manglende det efter at have gransket markedet tilbundsgående.  Vi havde aldrig brugt halve år på udvikling, hvis ikke vi følte det kunne gøres meget bedre end alternativerne. Af samme grund vil jeg glæde mig til at høre jeres feedback!

På forhånd tak...

Mvh. Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:56
Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad kan dit system som Trac (http://trac.edgewall.org/) ikke kan?
Understøtter jeres system svn / cvs?

Hvad kan jeres i det hele taget? (Synes ikke det lykkedes mig at finde noget information på din side)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 18. Sep 06
Skrevet kl. 20:56
Det er præcis den slags feedback vi behøver, så jeg er glad for at I fremhæver det!

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:00
Din bekraeftelsesmail er lidt i stykker ;-)

o Content-Transfer-Encoding er text/html. Det er helt galt. Her skal du angive fx. quoted-printable, base64 eller 7bit (og i nogen tilfaelde 8bit eller binary).
o Du sender to text/html-"MIME alternatives". Mon ikke du i virkeligheden vil have den ende skal vaere Content-Type: text/plain? Den ene ser i hvert fald mere plain ud end den anden (borset fra html- og body-tags og et a-tag til linket).

Overvej evt.
o at tilbyde versionsstyring i form af Subversion. Det kan nemt integreres ind i Apache med webdav.
o at integrere en wiki

Haaber du kunne bruge det til noget ;-)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:06
Dato: 18-02-2007 20:56:18
Forfatter: Idim
Det er præcis den slags feedback vi behøver, så jeg er glad for at I fremhæver det!

Har du så ikke lyst til at lette sløret for det?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 18. Sep 06
Skrevet kl. 21:23
Hej Anders.

Nu kom du tilfældigvis ind imellem min besvarelse af tidligere indlæg, hvorfor det blev en smule misvisende...

Der er ingen tvivl om at dets stærkeste side er brugervenlighed og overblik. Der er helt sikkert både fordele og ulemper ved Trac, men det ændrer ikke på at flere af vores test-brugere er gået væk fra det, fordi de foretrak overskueligheden vores system giver. Det samme gælder for basecamphq.com. Har man kræfter til at sætte sig ind i Trac er det uden tvivl et fint værktøj, det vil jeg slet ikke stille spørgsmålstegn ved - det er bare ikke så intuitivt - og det har været vores formål fra starten.

Pt. er der ingen subversioning af særlig art, men det kommer snart på banen. Så håber vi det lever op til forventningerne.

E-mails er, som det også kan ses på dem, ikke særligt indbydende og det bevidner kun om den mængde arbejde det indtil videre er langt i dem. Der venter mange finpudsninger, også kodemæssigt.

Jeg håber i vil tage jer tid til at oprette en profil (på trods af den korrekt manglende information om sitet). Det er her vores fokus er lagt. Jeg garanterer at I hverken får spam eller andet uopfordret pr. e-mail. Vi sætter stor pris på jeres hjælp!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)