Det er i øjeblikket i sidste test-fase, så det skulle være funktionelt. Lad mig endelig høre hvis i har nogle gode input. |
Hej Idim,
Hvor har du den tro fra? Vil kigge på det, så skal du få lidt input... :-)
Det er i øjeblikket i sidste test-fase, så det skulle være funktionelt. Lad mig endelig høre hvis i har nogle gode input. |
Hej Idim, Hvor har du den tro fra? Vil kigge på det, så skal du få lidt input... :-) |
|
|
Hej Martin! Fordi vi stadig selv manglende det efter at have gransket markedet tilbundsgående. ![]() På forhånd tak... Mvh. Jesper |
Understøtter jeres system svn / cvs? Hvad kan jeres i det hele taget? (Synes ikke det lykkedes mig at finde noget information på din side) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
o Content-Transfer-Encoding er text/html. Det er helt galt. Her skal du angive fx. quoted-printable, base64 eller 7bit (og i nogen tilfaelde 8bit eller binary). o Du sender to text/html-"MIME alternatives". Mon ikke du i virkeligheden vil have den ende skal vaere Content-Type: text/plain? Den ene ser i hvert fald mere plain ud end den anden (borset fra html- og body-tags og et a-tag til linket). Overvej evt. o at tilbyde versionsstyring i form af Subversion. Det kan nemt integreres ind i Apache med webdav. o at integrere en wiki Haaber du kunne bruge det til noget ;-) |
Har du så ikke lyst til at lette sløret for det? |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Anders. Nu kom du tilfældigvis ind imellem min besvarelse af tidligere indlæg, hvorfor det blev en smule misvisende... Der er ingen tvivl om at dets stærkeste side er brugervenlighed og overblik. Der er helt sikkert både fordele og ulemper ved Trac, men det ændrer ikke på at flere af vores test-brugere er gået væk fra det, fordi de foretrak overskueligheden vores system giver. Det samme gælder for basecamphq.com. Har man kræfter til at sætte sig ind i Trac er det uden tvivl et fint værktøj, det vil jeg slet ikke stille spørgsmålstegn ved - det er bare ikke så intuitivt - og det har været vores formål fra starten. Pt. er der ingen subversioning af særlig art, men det kommer snart på banen. Så håber vi det lever op til forventningerne. E-mails er, som det også kan ses på dem, ikke særligt indbydende og det bevidner kun om den mængde arbejde det indtil videre er langt i dem. Der venter mange finpudsninger, også kodemæssigt. Jeg håber i vil tage jer tid til at oprette en profil (på trods af den korrekt manglende information om sitet). Det er her vores fokus er lagt. Jeg garanterer at I hverken får spam eller andet uopfordret pr. e-mail. Vi sætter stor pris på jeres hjælp! |