Er du en ambitiøs og passioneret kvinde i 20'erne? Drømmer du om at starte egen business? Eller iværksætte dine ideer og projekter, men har endnu ikke taget springet? Så har jeg brug for din hjælp. Jeg er coach med speciale i at hjælpe unge kvinder med netop dette. Og er i gang med at lave en undersøgelse. Jeg har lavet 15 spørgsmål som du kan læse her: http://femininskaberinde.dk/2011/02/1135/, og som jeg håber at du i så fald vil svare på. Du kan vinde to coaching-sessioner, hvis du svarer.
Men jeg vil rigtig gerne høre om i tror der er marked for at hjælpe kvinder i 20'erne med dette? Og hvis du er en kvinde der ikke har kastet dig ud i det endnu, hvad er så din grund?
Det kan også være at du er en mand som læser dette, og kender kvinder der drømmer om at være selvstændige? I så fald, send hende gerne linket, tusind tak! Og mænd, hvorfor tror i at kvinder venter længere tid med at starte egen virksomhed? Tror i at der er et marked for min forretning?
Hvor gammel er du? :) og hvad holder dig lige nu tilbage for at starte din egen butik?? Er meget nysgerrig og det vil være en stor hjælp hvis du vil svare.