Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på smykkehjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min far og hans polske kone har lige åbnet en fysisk butik og vil i den forbindelse også åbne en webshop med de samme hjemmelavet smykker. 

Hjemmesiden er lavet af et polsk firma, da hun er fra Polen af.

Jeg søger noget konstruktiv kritik jeg kan give videre til ham + lidt ideer til hvordan han bedre kan formulere leveringsomkostnings delen.

Adressen er http://www.laperla.artso.pl/

Don-

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 13:46

Hej Don

Jeg synes I skal genoverveje farven på jeres call-to-action knapper der i øjeblikket er rødlige, men hvor en grøn eller orange farve nok vil give en bedre konvertering. Samtidig savner jeg flere call-to-action knapper på jeres hjemmeside generelt, uden det selvfølgelig skal overdrives.

Jeg syns derudover I skulle få indsat et relevant billede på hver hovedside, så der er et billede af brugskunst på den side og et billede af tørklæder på den side etc. I øjeblikket er det sådan på hjemmeside, at der er det samme billede på samtlige sider, men et godt billede af eksempelvis tørklæder på denne side, vil helt sikkert give folk større lyst til at købe på din hjemmeside.

Det visuelle indtryk hos de besøgende er vigtigt at have i tankerne.

Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:53

Tak for dine super gode forslag...

Har du evt. nogle kommetarer til leveringsdelen? Jeg er ikke lige klar over hvilke valgmuligheder man kan give kunderne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13

Hvid tekst farve til sort baggrund , derved hurtigere at overskue teksten.

Tager imod dankort det skaber troværdig og flere køb

Længere titlen til alle billeder derved findes bedre i google billedet søgning

jeg kan ikke finde handels betingelser på siden

God ide med mere tekst om jer

udnyt google lav en længere titlen og en mere sigende titlen gerne med alle 67 tegn google viser </title>La perla - Smykker</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 18:01

I kunne måske også overveje en fotograf til jeres produktbilleder. Jeg har netop lanceret et smykketsite hvor man kan købe designer smykker online. Der har vi gjort meget ud af billederne. Tag evt et kig på den og bliv gerne inspireret Smile

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 16:39

Fire hurtige:

• Grå tekst på grå baggrund - det spiller ikke, hvis I spørger mig.

• Meget mere Call-To-Action. En vigtig knap som "Tilføj til Kurv" skal fremhæves meget mere, eventuelt med en anden farve (f.eks. grøn).

• Fremhæv produktmenu.

• Fremhæv hvem I er - I skaber ikke nok tillid. 

Derudover er der en masse SEO-problemstillinger, bl.a. 

Hvis alt dette er meget "fremmed" for jer, så vil jeg foreslå at I får professionel hjælp til videre optimering - både ift. konverteringsoptimering og søgemaskineoptimering.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 15:06

Fin side

"Leveringsomkostninger" står to gange.

Der står "ventetid" - det ville jeg nok kalde "leveringstid"

Der står "Betaling ved modtagelsen - bankoverførsel"

- det ville jeg bare kalde : "Bankoverførsel" og skrive i leveringsbetingelserne at varene først sendes når betaling er registreret. - men det er selvfølgelig et spørgsmål om tillid.

Jeg synes flash banneret er flot og giver butikken sin egen charme.

Teksterne skal lige finpudses lidt mht. trykfejl og tegnsætning - der mangler et par mellemrum her og der.

Held og lykke med butikkerne..;-)

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Banneret er flot med de to kvinder, men jeg vil foreslå at ændre det af 2 årsager.

1. Nogle af smykkerne falder fuldstændig igennem, fordi de ikke danner kontrast til banner-baggrunden. De 2 ravsmykker er usynlige, især armbåndet, og de 2 tørklæder er heller ikke så synlige. Der var også 2 grå-hvidlige ting, og de springer lidt mere i øjnene.

2. De 2 kvinder skal flyttes. Eftersom de ser til højre, skal de flyttes til venstre, så de kommer til at se i retning af de 2 smykker, der skal vises. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)