Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med et firmanavn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i gæve aminoer,

Jeg er endelig blevet 18 år, og har i den anledning fået kontakt til en international virksomhed som gerne vil lade mig sælge deres produkt i lille Danmark, og endda give mig rettighederne i over et år for at se hvordan det går! wup wup så er man da godt nok ellevild og glad, venter bare på at få vareprøven ind ad døren om et par dage og så skal der findes kunder.

Nu mangler jeg dog at få mig CVR registreret. Jeg har ventet til jeg blev 18 pga. jeg simpelthen ikke gad og rode med det pga. det er noget værre bøvl at blive registreret hvis man er under 18!

Det jeg skal oprette er et engrosselskab. Vel og mærke enmands.

Jeg hedder Mejner Therkildsen, og det der faldt mig for øjet var Therkildsen Engros, men navnet skal også kunne skrives i forkortelse og ville det ikke lyde dumt at hedde T Engros? Håber på respons fra jer :-)

Mange hilsener Mejner t.

Mejner Therkildsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:39

Ville være mere oplagt at navngive dit firma og website efter den vare, du skal sælge. Dermed findes du meget lettere på Google.

Men eftersom du ikke nævner produktet, kan jeg ikke komme med forslag!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 18:44

Hej Thomas,

Det er en elektronisk vare, jeg venter med at nævne produktet da jeg endnu ikke har fået kontrakten i hånden(de sidste ting er ved at falde på plads).

Jeg vil ikke på webbet med det samme men starter ud med salg til fysiske butikker, så derfor tænker jeg ikke så meget på google etc.

Mvh Mejner

Mejner Therkildsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:51

Ok, fint nok. Men så ville jeg nok oprette en ny tråd, når du har modtaget kontrakten.

Så vil du få nogle mere konstruktive forslag :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:53

Selvom du ikke vil på nettet lige foreløbig, er det en god idé at tage højde for, at du meget muligt gerne vil det på et senere tidspunkt. Det er værd at overveje, når du vælger et firmanavn.

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 45
Fra  TR - Tømrer/Snedker Skrevet kl. 19:02

Selvom du ikke vil på nettet lige foreløbig, er det en god idé at tage højde for, at du meget muligt gerne vil det på et senere tidspunkt. Det er værd at overveje, når du vælger et firmanavn.

Husk også allerede nu at gå ind og få reserveret dit eget domæne. Både på dit eget navn, firmanavn og på produktet

Har du først været i gang i et stykke tid, kan du godt forvente at det vil være snuppet fra dig, bår først du beslutter dig for at "gå online"

Thomas

Tømrer/snedker virksomhed der deltager i dit byggeri

TR - Tømrer/Snedker

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 45
Fra  TR - Tømrer/Snedker Skrevet kl. 19:04

- MT Engros

- Engros-gruppen

MT handel & Engros

Tømrer/snedker virksomhed der deltager i dit byggeri

TR - Tømrer/Snedker

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:42

Jeg syntes du skulle satse på dit fornavn Mejner og lave et firmanavn ud fra dette :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:51

Hej Mejner

Det er ligemeget, hvad dit firma hedder.
Kald det Mejner T, og se at komme i gang med alt det vigtige.
Du kan altid ændre navnet, og du kan lave alle de handelsnavne, du vil senere.

Lad være med at lade navneproblemet stå i vejen for de virkelige udfordringer.

God vind med projektet.

mvh Hans

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 22:59

Hej Hans,

Tusind tak, det var lige sådan et svar jeg manglede :) vidste ikke man kunne ændre firmanavn efter noget tid, det var da smart. Og ja, jeg gør meget ud af at komme igang, har allerede en 10-15 mennesker der skal teste produktet for mig, og har fundet potentielle kunder(butik) samt har tilmeldt mig iværksætterkurset der er i Ringkøbing/Skjern Kommune, så det glæder jeg mig til :)

Og til alle jer andre, tak for alle svarene, men internetsiden skal i såmænd ikke tænke på, det er som sagt et meget stort internationalt firma og de ejer alle hjemmesiderne. Jeg får i første omgang rettighederne i dk i et stykke tid(6-12 måneder måske mere det ser vi til), og hvis det går godt jamen så får jeg såmænd rettighederne til produktet og selvfølgelig også den danske hjemmeside osv.

Mvh Mejner T.

Mejner Therkildsen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)