Hvad motiverer og driver jer når i starter et projekt op, og skal holde det kørende? er det udsigten til penge, er det for at hjælpe andre, er det fordi i ikke kan lade være eller hvad er det? Man siger jo gerne at det helst ikke skulle være pengene der driver en, men det er det vel i sidste ende? man vil jo ikke starte noget op, hvis man allerede på forhånd ved at man tjener absolut ingenting.. medmindre det fx er en hyggeblog, eller at pengene går til et godt formål.. Men som ung, fattig, studerende vil jeg da gerne indrømme at jeg bliver drevet af pengene i det.. og jeg er også villig til at tage nogle chancer og risikere nogle penge. tilgengæld er jeg heller ikke bange for at spørge, i det at jeg ikke mener at man bliver klogere, hvis man aldrig spørger om hjælp.. Men det er ikke kun pengene der driver og motiverer mig. Det er også for at bevise for mig selv at jeg kan udrette noget. Hvad driver jer? Mvh Tobias.
|
Det er driver mig er resultater.
Selvfølgelig er tanken om flere penge lækker, men den får mig bare ikke ud af sengen om morgenen.
Men når jeg ser fremskridt i mit arbejde, så har jeg svært ved at stoppe.