Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad motiverer jer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad motiverer og driver jer når i starter et projekt op, og skal holde det kørende?

er det udsigten til penge, er det for at hjælpe andre, er det fordi i ikke kan lade være eller hvad er det?

Man siger jo gerne at det helst ikke skulle være pengene der driver en, men det er det vel i sidste ende? man vil jo ikke starte noget op, hvis man allerede på forhånd ved at man tjener absolut ingenting.. medmindre det fx er en hyggeblog, eller at pengene går til et godt formål..

Men som ung, fattig, studerende vil jeg da gerne indrømme at jeg bliver drevet af pengene i det.. og jeg er også villig til at tage nogle chancer og risikere nogle penge. tilgengæld er jeg heller ikke bange for at spørge, i det at jeg ikke mener at man bliver klogere, hvis man aldrig spørger om hjælp..

Men det er ikke kun pengene der driver og motiverer mig. Det er også for at bevise for mig selv at jeg kan udrette noget.

Hvad driver jer?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:05

Det er driver mig er resultater. 

Selvfølgelig er tanken om flere penge lækker, men den får mig bare ikke ud af sengen om morgenen. 

Men når jeg ser fremskridt i mit arbejde, så har jeg svært ved at stoppe.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:54

Jeg har det sådan at jeg vil lave alt for meget på en gang, fordi jeg gerne vil frem i livet, samt ud og lave noget her i den store verden.

Jeg har det bare med at glemme, at du ikke laver noget stort på bare en dag.

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Vejle
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:56

Tror det der driver mig er at jeg udretter noget med det jeg laver.

Jeg vil helst ikke lave en side hvor jeg intet udfordring har i den. Men hvis jeg skal lave noget i den stil, så er det pengene. 

Men jeg vil hellere have et andet projekt hvor jeg udfordre mig og lære. Så kommer pengene i anden prio. Men pengene spiller selvfølgelig en rolle.

I starten tror jeg meget det er pengene der driver os unge.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:08

Det som motiverer mig, er det at hjælpe andre. Tænker faktisk ikke så meget på pengene, nu jeg lige tænker over det.

Men det at hjælpe andre og få noget igen, og om det så er penge, hjælp eller andet man kan bruge, det er super cool.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:51

Sjoegaard:

Hvad motiverer og driver jer når i starter et projekt op, og skal holde det kørende?

er det udsigten til penge, er det for at hjælpe andre, er det fordi i ikke kan lade være eller hvad er det?

Man siger jo gerne at det helst ikke skulle være pengene der driver en, men det er det vel i sidste ende? man vil jo ikke starte noget op, hvis man allerede på forhånd ved at man tjener absolut ingenting.. medmindre det fx er en hyggeblog, eller at pengene går til et godt formål..

Men som ung, fattig, studerende vil jeg da gerne indrømme at jeg bliver drevet af pengene i det.. og jeg er også villig til at tage nogle chancer og risikere nogle penge. tilgengæld er jeg heller ikke bange for at spørge, i det at jeg ikke mener at man bliver klogere, hvis man aldrig spørger om hjælp..

Men det er ikke kun pengene der driver og motiverer mig. Det er også for at bevise for mig selv at jeg kan udrette noget.

Hvad driver jer?

Mvh Tobias.

Det der driver mig er at se mit projekt vokser og blive større. Pengene er bare et plus. Jeg - som et eksempel - lige startet et nyheds- og anmeldelsessite om teknologi, og jeg fryder mig over at se besøgstallet stige!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:08

Intetsigende:
Det er driver mig er resultater. 

Er fuldstændig enig her.

Det er selvfølgelig afsluttede projekter, og tilfredse kunder der motivere en til at fortsætte...:)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:47

Er klart penge, der får mig til at blive ved som iværksætter!!

Men er begyndt at tænke mere og mere over det og faktisk så gider jeg ikke, når jeg ikke ser penge komme ind og det er noget af et problem.

Men er begyndt at tænke, bare er tilfreds med det jeg får lavet og jeg tror på det i lægden, så betyder penge ikke så meget i starten.

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)