Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger på ren provision evt. også medejerskab

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der en sælger som vil erhverve sig en andel af en velfungerende virksomhed i vækst, som kunne tænke sig at varetage Salg og kundekontakt, og på den måde bibringe Virksomheden det extra som gør at der kommer endnu mere gang i hjulene, og på den måde skabe det extra indtægtsgrundlag som gør at der kan skabes basis for ansættelsen. evt. på ren provision i starten, eller ved ejerskab så selvfølgelig på en fast løn + provision.

Det drejer sig om en virksomhed indenfor Autoreservedels salg, maskiner og andet forbrugsartikler, det kunne også være en som kan komme med Løntilskud, evt. en senior som har meget erfaring med salg til denne branche.

Søger desuden også en som vil være med i samme projekt, og som har forstand på og lyst at hjælpe med EDB optimering, vedligehold af hjemmesiden, extra såsom at lave en webshop med henblik på extrasalg ad den vej.

Så tøv ikke med at give response på dette indlæg, da jeg er nødt til at gøre et eller andet for at Booste salget i min nye butik (14 mdr. gammel). Og kva. min deltagelse i Dansk Iværksætter forenings møde forleden dag har fundet ud af at man kan ligesågodt tage Tyren ved hornene først som sidst.

Jeg håber der sidder en eller flere ildsjæle som evt. ulønnet og af ren og skær int. i iværksætteri har lyst at dedikere nogle timers hjælp, for jeg syntes godtnok det er svært alene at få alle enderne til at samles når man skal det hele selv og ikke har penge på bundlinien til at aflønne for sådan en extra service endnu. Og jeg sidder jo selv med den overbevisning at det kan og skal lykkes at overleve selv i en svær tid som denne.

På forhånd Tak.

Fra Ishøj
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt hjælpe dig med hjemmesiden samt design og programmering for billige penge :-)

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan hjælpe dig med salg i hele nordjylland

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. Det lyder dejligt at der allerede er response på mit inlæg, du kan prøve st se hjemmesiden jsau2dele.dk så kan du sikkert se at det ikke giver indtryk af at være en side med salg af Autodele. Jeg var forleden dag til Iværksættermøde og der gennemgik vi hinandens hjemmesider, for at se forskellene imellem dem.

Det gav jo stof til eftertanke med den kritik der kom på min side, og så er det jo bare med at få noget gjort ved det så hurtigt som muligt.

Jeg vil gerne have min egen lille webshop hvor leg selv kan lægge produkt tekster og billeder ind, og hvor der kan betales med kort.

Dette er for at lette handlen for andre end dem der kommer i butikken fysisk hver dag, så kan man jo sende varen med posten til kunden.

Hvad tror du det vil koste ?

Glæder mig til at høre nærmere.

mvh Grossisten.

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej felixflyt.

Hvor bor du henne og er du vandt til at sælge ude i marken, direkte til slutbrugeren?

Er det noget du vil tage ind ved siden af andet salg?

Kunne godt tænke mig at vide lidt mere om hvorledes du vil gribe det an, da der jo er et stykke fra os til dig.

Du kan smide mig en mail på john@jsau2dele.dk så kigger jeg meget spændt på dit skriv.

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen kommer an på flere ting :-)

Der er f.eks. flere gratis systemer der ligger derude (som f.eks. Magento og Wordpress) som begge kan bruges til formålet.

Derudover skal betalingsmåden også overvejes, hvis man skal kunne betale med kort skal der lejes en betalingsgateway, som typisk koster 150-200kr om måneden - alternativet er f.eks. Paypal som så vidt jeg ved næsten er gratis.

Skriv evt. en mail til mig og vi kan snakke nærmere :-) (reckpatrick@gmail.com)

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt dig en mail

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

har du gode priser på it har jeg gode tilbud til dig www.jr-handel.dk

Mvh Jan Refsgaard

Fra Valby
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Grosist

Jeg mener helt klart at jeg kan tilbyde dig en håndsrækning. Jeg arbejder med i et stort E-handel-projekt der er ved at blive kørt i stilling til en kæmpe introduktion inden sommer. Det er et amerikansk projekt og det er med en masse spændende nytænkning, som gør det meget interessant.

Har du lyst til at vi sætter os sammen?

MVH

Vagn Molnit

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vagn.

Skriv lige dine kontakt oplysninger på min mail john@jsau2dele.dk så kan vi lige tage den den vej med hvor du bor og sådan ikke?

Det lyder spændende det du har gang i.

Mvh John

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)