Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øko løbetøj !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Er ved at undersøge muligheden omkring øko. løbe T-shirt, dvs. i et materiale som for eksempel bambus eller genbrugspolyester, som er syet i DK og generelt ikke efterlader nogen co2/forurening.

Produktet har selvfølgelig samme kvalitet/pris, som de T-shirt, man ellers ville have købt.

Mange virksomheder gør i dag meget for at have en grøn profil og ”sund” virksomhedskultur, men det traditionelle løbetøj som de køber forurener meget under fremstillingen og sender derfor det forkerte signal.

Det vil derfor være en god mulighed for virksomheder/private at vise et statement, at man ønsker at bevare den natur man færdes i.

Men hvad siger I.. Er jeg helt løbet helt forkert J

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg synes, at det lyder som en genial idé.

Jeg så dette indslag forleden dag: http://jyskebank.tv/012289931041263/foelg-din-ivaerksaetterdroem

Du kan jo prøve at kontakte hende og høre, hvilke virksomheder, som hun samarbejder med.

Men fordelen er jo, at dette materiale selv kan regulere varmen alt efter, hvordan vejret er - det er jo fantastisk!

Hvis du vil have noget PR i forbindelse med produkterne, så må du meget gerne kontakte mig, så kan det være, at vi på Fitness-guide.dk kan teste dine produkter, hvor vi bl.a. har en række løbe-eksperter tilknyttet.

Held og lykke med projektet!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)