jeg har lavet bloggen http://tjen-flere-penge.blogspot.com og jeg vil da ikke sige det går helt skidt da jeg inden for den sidste måned har tjent ca. 570 kroner alt i alt, jeg har brugt 400 kroner på adwords som jeg fik gratis på ivaekst.dk, og så har jeg lavet en facebookside som jeg dog ikke rigtigt har fået gang i men der er da små 15 tilmeldte, og sidst men ikke mindst har jeg tilmeldt mit rss feed på overskrifter.dk
Men jeg er sikker på at der er en hel del flere penge at hente så:
Hvad kan jeg gøre for at skabe mere trafik uden det koster mere end jeg har tjent?
Du kan også oprette en Twitter, og så følge en masse der interesserer dig og håbe på at nogle følger igen.. :-) Så hver gang du laver et nyt indlæg, så kan du ligge det på Twitter.
Tror det kommer til at gå lidt trægt' når du ikke længere får besøgende fra adwords, kan ikke lige se dig få en blogspot side langt op på google omhandlende det at tjene penge online.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Tror det kommer til at gå lidt trægt' når du ikke længere får besøgende fra adwords, kan ikke lige se dig få en blogspot side langt op på google omhandlende det at tjene penge online.
Jeg vil også mene, at det er en god idé at få ham et .dk