Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til branding af blog

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener jeg har læst at man bære kan tilføje et domæne til sin blogspot kan det passe ?

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:33

Dét de andre her i tråden mener med, at det er bedre at leje et .dk domæne, er at det signalerer en mere seriøs blog for brugerne.

Desuden er domænevalg noget du skal tage beslutning om INDEN du begynder at linkbuilde.

Og ja, jeg vil også anbefale dig et selvstændigt domæne - det behøver ikke at koste mere end DKK 200,- inkl. hosting det første år > og DKK 150,- de efterfølgende, hvis du anvender gratisdns og netplads 

/JG

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 13:48

Det tror jeg faktisk også jeg vil gøre nu har jeg jo tjent 570 kroner så det vil ikke være en underskudforretning :)

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:23

Mick:

Jeg mener jeg har læst at man bære kan tilføje et domæne til sin blogspot kan det passe ?

Hej Mick

Ja, det kan man godt!

For nogle uger siden købte jeg tasker.dk, og for at imødekomme dk-hostmasters latterlige cybersquatting regler, så jeg mig nødsaget til hurtigt at gøre siden aktiv indtil shoppen, der skal sælge tasker, er blevet udviklet og klar. Det kan nemlig tage måneder, og jeg vil ikke anklages for at besidde domænet uden at benytte det!

Via Blogger.com kan man få tilknyttet sit domæne til deres service. Du finder informationen i dit adminpanel, under udgivelse tror jeg det hedder.

Har faktisk set at man også kan fjerne den top "bar" som blogger automatisk indsætter. Har ikke selv gjort det, men er altså muligt. Det samme kan gøres med bloggers favicon. Du kan med andre ord næsten totalt fjerne bloggers præg på din blog. Er nok bare ikke så sympatisk da servicen fra blogger er gratis.

Derudover kan du eksportere dine indlæg, så skulle du på et tidspunkt få ønske om at bruge et selvstændigt cms, burde du kunne importere dine artikler til det nye cms forholdsvis smertefrit.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)