Jeg mener jeg har læst at man bære kan tilføje et domæne til sin blogspot kan det passe ?
Hej Mick
Ja, det kan man godt!
For nogle uger siden købte jeg tasker.dk, og for at imødekomme dk-hostmasters latterlige cybersquatting regler, så jeg mig nødsaget til hurtigt at gøre siden aktiv indtil shoppen, der skal sælge tasker, er blevet udviklet og klar. Det kan nemlig tage måneder, og jeg vil ikke anklages for at besidde domænet uden at benytte det!
Via Blogger.com kan man få tilknyttet sit domæne til deres service. Du finder informationen i dit adminpanel, under udgivelse tror jeg det hedder.
Har faktisk set at man også kan fjerne den top "bar" som blogger automatisk indsætter. Har ikke selv gjort det, men er altså muligt. Det samme kan gøres med bloggers favicon. Du kan med andre ord næsten totalt fjerne bloggers præg på din blog. Er nok bare ikke så sympatisk da servicen fra blogger er gratis.
Derudover kan du eksportere dine indlæg, så skulle du på et tidspunkt få ønske om at bruge et selvstændigt cms, burde du kunne importere dine artikler til det nye cms forholdsvis smertefrit.