Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVÆRKSÆTTER PARTI

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ER DU EN

Partiformand?

Spindoktor?

Eller Syntes du bare ikke de gør det helt ok på BORGEN, og vil måske gerne deltage i denne folkepræget DEBAT

En stemme hærer man ikke men Amino kan godt LARME

Ikke at vi alle skal smide hvad vi har i hænderne!!

Men tror da godt der er nogle "IVÆRKSÆTTERE / POLITIKKERE" her

Og vi er da Nok online til at stifte Partiet!!

Det kræver 10000. Underskrifter af folk over 18 år med stemmeret for at stifte et parti..

Jens

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:17

Jamen i demokratiets hellige navn: Det er da bare at komme i gang.

Du starter med at opstille et ideologisk grundlag for partiet. Det gør du ved at henvise til en bog, som skal være partiets fundament (kunne f.eks. være bogen Oprør fra midten) eller ved at du selv skriver de helt grundliggende principper og hvor partiet befinder sig i forhold til andre partier.

Når du har gjort det, opstiller du et arbejdsprogram. Det er en liste over konkrete forslag, som partiet vil forsøge at få flertal for i Folketinget. Der behøver ikke være mere end 5-10 politiske krav til at starte på.

Så lægger du det hele til debat her. Så får vi se, om det kan briste eller bære.

God arbejdslyst.

Personlig tror jeg ikke, at der er grundlag for et iværksætter-parti. Men for pokker, der kunne komme en god debat ud af det.

Desuden vil det være konstruktivt at finde ud af, om der er konkrete, politiske krav, som de fleste iværksættere er enige om.

mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.go-aften.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:42
Ja, der er som sagt intet der forhindrer dig i at gå igang med at stifte et parti, men jeg tror heller ikke du får det store held med at få tilstrækkelig opbakning til et iværksætterparti. Det kan godt være der er nogle få konkrete ting vi kunne blive enige om som iværksættere, men hvad med skolepolitik, kulturpolitik, miljøpolitik osv? På alle disse, og mange flere, områder tror jeg ikke iværksættere som gruppe bliver enige.

Som interessegruppe, tror jeg man står bedre som "lobbyister" i forhold til de til enhver tid regerende partier, end at skulle danne et parti selv. Det ville altså også ende med et underligt folketing, hvis alle interessegrupper fik partimagten ... et iværksætterpearti, et skolelæreparti, et sygeplejerskeparti, et fiskerparti osv .. Det kan godt være det vile blive underholdende, men jeg tror ikke landet ledes bedst som helhed af en flok interessegrupper med en snæver agenda hver især :)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 02:55

Fra vækst.
Til vælfærd.
Iværksætter partiets. Fundamen
Er igang!! Nogle der vil komme med nogle punkter de syntes var vigtige alt tages til overvejelse

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:03
Mikkel
Der er iværksættere fra mange samfund, erhvervs, og hudfarve kategorier?

Jeg selv er bryggeri arbejder som supplerende indtægt til min virksomhed

Martin var taxi chaufør. Og der er sikkert også en del andre herinde som arbejer og har en supplerende indtægt til deres nuværende eller kommende virksomhed.

Men hvor mange iværksættere er der her i Landet?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:25
Ville lige indskyde at Amino har ca. 6000 brugere, så derfor er det ikke helt nok online, som du siger, men - mon ikke der kommer det med tiden.

Held og lykke med det

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 12:20
Debatten Køres også på Myspace!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)