Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Statens Støtte til Iværksættere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
er virk.dk  og startvaekst.dk

STATENS

Jeg hører tit og ofte, Politikere sige at der skal skaffes flere iværksættere til Danmark!!

Men har da erfaret her at der er da RIGELIGT

Nogle her på Amino der har oplevet at få Offentligt Tilskud til Virksomheds START

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:39
Jeg tror ikke der er nogen direkte økonomiske støttemuligheder, men der er gode muligheder for gratis rådgivning i startfasen.

Hvilket efter min mening er rigeligt, hvis der blev givet "gratis penge" ville man helt klart set flere der gik ned med det de var igang med, fordi det så ikke var deres egen risiko, om man kan sige det sådan.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:53
Støtten til virksomhedsstart røg da en lang række mennesker heeeelt tilfældigt samtidig fik ideen til at starte noget der hedder hjemmeservice..... Det var vist noget smart i halvfemserne, der handlede om øhhh service i øhh ja hjemmet

Kontakt din lokale erhvervsrådgiver (eller hvad de hedder i din nye kommune). De kan tilbyde gratis rådgivning indenfor en række områder. Det er kompensationen i årtusindet efter hjemmeservice.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hej

Jeg mener der findes en iværksætterfond som gerne vil "bakke dig op" (jeg kender ikke lige det rigtige ord) når du tager et meget stort lån. Hvis altså de tror på dit projekt. Beklager jeg ikke kender detaljerne.

Mv. hilsen Lennart 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)