Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt til leverendør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er nået så langt i min plan at jeg skal til at indsamle priser på vare fra leverendørene jeg har tænkt mig at bruge, hvordan skriver man pænest til dem om det er muligt at få en prisliste??

Jeg synes tit det er lidt svært at få sådan en ud af dem.

jeg har jo brug for en prisliste så jeg kan ligge et budget for min kommende butik.

Tak for svar

Rikke

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 08:58

Hej Rikke

Nu skriver du ikke inden for hvilken branche du vil finde leverandører. Men har du overvejet at tage på en messe.

Der er mange der hellere end gerne vil vise dig priser osv.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at kende den branche du bevæger dig indenfor, så tror jeg du får mere end almindeligt svært for dig at få prislister ud af leverandørene uden at have indgået samhandelsaftaler med dem.. - Og da især hvis du har tænkt dig at maile til dem.. De kaster jo ikke om sig med engrospriser til alle og enhver, - hvorfor søren skulle de gøre det?

Hvis du er helt på herrens mark og ude i branche du ikke er kendt i, tror jeg ikke du har andre muligheder end at du griber knoglen, og ringer til de respektive leverandører, forklarer dem, at du påtænker at starte dette eller hint op, og ser dem som en mulig samarbejdspartner. Men for at du kan komme videre i processen, har du brug for at vide noget mere om deres samhandelsbetingelser, priser m.v.. Det er jo heller ikke uden betydning for dit likviditetsbudget om du i starten får varer pr efterkrav eller om du kan opnå en form for kredit fra levarandørerne...

Så mit råd er, at du lægger computeren lidt fra dig, og tager fat i telefonen istedet, så leverandørerne også ved, der er lidt "hold" i dig - og ikke mindst seriøsitet..

Held og lykke

mvh/ Ulrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)