|
Ha! Så blev det også min tur: Riiiing. - Hallo, det er Camilla. (lidt stresset for jeg var ved at lave frokost til to sultne børn). - Ja, goddag jeg ringer fra Erhvervsregistreret. Jeg skal tale med den ansvarlige for selskabet. (allerede lettere opgivende) - Øh, hvad siger du?(var det nu jeg kunne bruge "det bruger vi ikke")? (åndsfraværende) - Ja, fra erhvervsregistreret. (nu lidt håbefuld) - Kan du ikke ringe igen - ungerne skal have frokost (meget spørgende, for jeg var vitterligt i tvivl om det var noget jeg skulle bruge til noget, det var jo første gang). - Jo men, hvornår? (meget håbefuld) - Men sig mig, er det noget jeg behøver? (nu spillede jeg lidt dum) - Ja da, det er meget vigtigt, det er jo erhvervregistreret. (hurtig og nervøs). - Jo, men du vel vil sælger mig et eller andet? For det er vel ikke erhvervs- og selsskabsstyrelsen du ringer fra ... på en lørdag? (forsatte skuespillet og lød nu rigtig dum). - Nej da, dem har vi ikke noget at gøre med, nej det er bla bla. (kunden er på krogen). - Så du vil sælge? (Tør og sur) - Altså det ... (hvad sker der nu?) - Jamen, det har jeg ikke råd til. Ungerne skal have frokost. - "Så skal jeg ikke fortyrre dem mere" - tørt og nu meget irriteret. Jeg troede aldrig jeg var kommet af med ham, men var ret glad da det var vel overstået. Puha, der er meget man skal lære og den med at sige fra, er nok den sværeste for mit eget vedkommende. ![]() Ville bare dele denne lille oplevelse, da jeg uden denne side var hoppet i med begge ben. Tak. ![]() |
Hej Camilla
Ja du er meget høflig
Jeg er ringet op 100 gange fra irreterende annoncehajer og det er vigtigt med det samme at forklare dem at man overhovedet ikke er interesseret i deres plat og at de aldrig skal ringe mere. knald bare røret på hvis man har lyst til det de er kun ude på at tage røven på dig.
Bliv gratis medlem