Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig ide med webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har noget på hjertet, som jeg har tænkt over længe!
Jeg ved ikke lige, hvor jeg skal starte men altså, jeg er en dreng på 15 år.

Jeg drømmer om at drive min egen webshop, som mange af jer nok også gør eller måske driver i allerede en, det er jo ikke til at vide!

Men vil en webshop være en dårlig ide for mig?
Jeg er egentlig ikke noget "større vidunder" inden for emnet "webshop", jeg ved ikke så meget indenfor hosting af en webshop, SEO, Afgifter, Regnskaber, SKAT osv osv osv.
Jeg er nok heller ikke den bedste grammatikker.
- Vil det så være en dårlig ide for mig at starte, da jeg ikke selv ville kunne finde ud af at lave min egen shop eller stå for SEO osv.

Hvad ville i gøre, hvis i havde en ide, men bare ikke havde mulighederne for selv, at føre den ud i livet.
Vil i betale andre for at gøre det, og i såfald ville det så overhovedet kunne betale sig at drive forretning på nettet, hvis man skal betale andre for at gøre meget af arbejdet?

Jeg håber i forstår mit problem, og at i kan give mig nogle svar/tips, til hvad I syntes jeg skal gøre.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:31

Hej Rasmus,

Nu skriver du ikke noget om hvad du skal sælge osv. Men du er nok nød til at alliere dig med en ven eller investor af en art, da du vil få problemer med din alder. 

Jeg har selv startet en webshop med et par venner uden nogen form for viden om emnet, og vil ikke fraråde det, men vær på forkant med problemer og begynd at læse en masse om emnet istedet for at bare springe ud i det.

Ang. Selve opbygningen af webshop, design, programmering og hosting så hvis du finder ud af at det er noget du vil, så kan jeg godt hjælpe på det plan, da det er det jeg selv har stået mest for :)..

Så du skal være velkommen til at skrive!

Mvh. Klaus

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:32

Hej Klaus! 

Jeg har ingen intentioner om at allerede starte webshop/virksomhed som 15 årig, jeg havde nu nærmere tænkt mig at starte om et par år, da jeg til den tid bedre vil kunne finde tiden til det (jeg går på efterskole nu).
- Jeg regner med, at jeg vil starte op, når jeg er begyndt på en videregående uddannelse.

Ang. det med at du selv har startet med et par venner uden at vide det helt store om emnet, syntes jeg er super fedt, bla. fordi du har turde tage springet ud i det, og det er en god inspiration til mig!

Jeg har selvfølgelig tænkt mig at læse indenfor det emne, som jeg nu vil køre webshop.
- Jeg blev faktisk så sent som i går færdig med Martin Thorborgs e-bog "E-Pusher Light", (kan stærkt anbefales) og jeg regner med at gå i gang med Thomas Rosenstands "SEO-LEX" nu her, da jeg bedre kan finde tiden til at læse her i vinterferien.

Kan du evt. anbefale nogle hjemmesider eller andet, hvor jeg, og andre som læser med, som evt. også søger en basisviden, kan få en basisviden om Design, Hosting osv.

Tak for svaret, fortsat god ferie!
De allerbedste hilsner!

Rasmus T. Nicolaisen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)