Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino.

Jeg har en igangværende Grossistvirksomhed i midtjylland, men efter nu at havde været igang i 14 måneder må jeg indse at den private Økonomi ikke rækker til et så stort projekt som jeg vitterlig har påbegyndt, og den personlige rådighedstid i døgnet er også for lille til at man selv kan løbe det ordentligt igang.

Jeg har nu været meget aktiv igennem de første 14 mdr og har solgt for omkring 2 millioner kr.

Jeg vil gerne kunne tilbyde mine kunder et bedre Edb løsninger og bedre værktøjer i det daglige, samt have mere indsigt i Reklameværdi og måder det kan gøres på, og derfor søger jeg samarbejdspartner en eller evt. flere som kan og vil være med til at gøre dette attraktivt for flere kunder, som pt. har valgt anden leverandør grundet de er størrer og kan tilbyde andre løsninger end jeg kan.

Det er ikke et problem at blive Franchice deltager ved de helt store Grossister, blot kræver de stadig at det hele hænger på min økonomi, de vil gerne sætte skiltene op men ikke bidrage med penge til udviklingen.

Findes der nogle på Amino, som sidder med Ideer og økonomi til evt. at kunne se sig selv som deltaget på en af følgende måder.

1. Indskyde kapital til den fortsatte vækst mod at få denne forrentet til rimelig rente.

2. Aktiv medspiller som gerne vil have en afdeling mere/ endnu et afsæt indenfor Branchen, måske allerede ejer af en lignende forretning. (jeg har fuldt opbygget Lagerprogram til opstart.

3. En som ønsker at købe en andel med mulighed for at overtage helt efter en aftalt periode.

4. En som ønsker at købe hele butikken for meget billige penge. ca. 1/2 af normalprisen.

Så hører jeg meget gerne fra jer.

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:35

Har du lide mere info om selve firmaet?

evt hjemmeside?

Mvh Brian

Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:33

www.jsau2dele.dk er min hjemmeside, og på den findes der et link til vor webkatalog som hedder Catalog.meca.dk og det er et katalog vi har frit til låns fra den tidligere ejer som stadig driver forretning, nu kun i Sverige og Norge.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)