Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alternativ hjemmeside !

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos !

Er der nogle af jer der har erfaringer med denne slags hjemmesider ?

Hvorledes fungere det og har i evt eksempler på nogle der har købt et sådan "site"

Jeg synes personligt det virker som om det er en meget billig løsning og siderne taler vist for sig selv ?

Hører gerne positiv/negativ respons fra jer, hvis i kender til dette site ?

Takker

Jesper 

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:54
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:20
Der er nogle ting du skal have i baghovedet når du vælger en template som løsning.

For det første findes der ikke ret mange seriøse template udbydere, men der findes en million affliates til f.eks. www.monstertemplate.com, så køb hellere direkte igennem dem.

Derudover skal du have stilen i baghovedet, de fleste templates er lavet af amerikanere og de har en hel anden stil end vi har herhjemme i Danmark, det kan vidst også tydeligt ses på de fleste templates.

En sidste ting du lige bør have i baghovedet er, at du altså ikke bare køber en template og så er du ready to go, de fleste er ofte dårlig kodet, så hvis du smider mere indhold på end der lige er plads til ødelægger det hele designet, mange af knapperne skal ind og ændres i photoshop filer, og især flashtemplates er ofte skruet sammen på de mest mærkværdige måder.

Så forvent at der skal bruges nogle timer på at få det hele klar så du kan arbejde med det.

Derudover kan du jo også risikere at konkurrenten dukker op med en side magen til din en dag, hvilket kan være lidt surt.

Men handles der igennem monstertemplate.com kan jeg ihvertfald stå inde for servicen, og at der rent faktisk leveres et produkt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 12:50
@Martin

Wow, der er mange virkelig flotte templates til OSCommerce, hele 300 stk som absolut ikke ligner noget man ellers forbinder med OSC!
Jeg kan se at de fleste koster 145-165 USD, og det får man nok ikke designet meget for andre steder...Men, hvor meget kan ændre på en template købt der?
Hvis man vil ændre farver og logo, skal man så købe den der hedder ''unique price'', som koster mange tusind dollars?

Mange hilsner, Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:24
Hej Tina

Den vil jeg lige tillade mig at svare på ;-)

Når du køber en template så får du adgang til alt meteriale så du kan ændre det som du vil.

OBS!!
Du skal dog være klar over at en OSC template er en komplet OSC installation, så du skal ind og indstallere sprog og de contibutions/moduler du bruger i din shop, igen. Dette er ikke noget jeg vil anbefale dig selv at rode med med mindre du har rigtig mange timer tilovers og er en haj til html, php, sql osv.

Er selv i fuld gang med at bygge en fuldt customized osc shop.. Og det tager RIGTIG LANG TID. 

/Charly 

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:30
Tager langt tid!!! nu har jeg siddet og ventet i flere mdr. på at du skal gå i luften med din netshop ?  :-)  skulle du ikke have valgt en eks. Dandomain løsning hehe og have solgt for din først ½ mil. ? .-)  
Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 13:45

Haha.. Shoppen er skam færdig, varelageret bugner, markesføringskanalerne venter på et GO.. Alt imens sidder jeg og venter på godkendelsen fra PBS :-( Det er jo svært at sælge hvis man ikke kan betale... Begik den fejl at ansøgningen kom for sent af sted.. Men er sikker på at vi er i luften inden for 7-14 dage..

Så har du også lidt tid til at få købt en hund, så du kan blive kunde i bixen;-)

Charly

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:49
En hund! nej da dyr tager for meget tid, og sviner  , har dog et 1000 litters med fisk, men de tager ikke meget tid :-) men måske   kunne man  bruge et halsbånd  til konen og børne, med strøm og fjernbetjæning  haha
Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 13:56
Jamen, jeg er da en haj - eller i hvert fald meget stædig...

Men, hvad er så forskellen på de 2 priser monstertemplate har?

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 14:07
Den lave pris giver dig ret til at bruge designet.. Men forhindre ikke andre i at købe det samme design. Hvis du betaler den høje pris, tager de designet "ned" så der ikke er flere der får mulighed for at købe det...

Charly

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)