Hej kære Amino brugere.
Som overskriften så fint siger, så mangler jeg mig et CMS af en art til min hosting virksomhed. Vores forrige hjemmeside var www.Scandic-hosting.dk , men vi har valgt at skifte navn og vil derfor også gerne skifte system. Opencart var intet for os. Har du andre gode bud på "systemer" så kom endelig med dem. Vi ønsker ikke at betale tusindevis af penge for at få lavet vores eget, når vi er så nye.
Med venlig hilsen, Nikolaj Stender Identical.dk |
Hvis i vil have en løsning der kan (næsten) alt, kan i lave en webshop i Open Source systemet Magento. Det har en rimelig stejl indlæringskurve, men når man først kommer ind i det, er det stort set kun fantasien der sætter grænser.
Udover det findes der også PrestaShop, som skulle være noget nemmere at komme igang med - men som så heller ikke er så fleksibelt som Magento.
Hvis i ikke vil til at lave den selv, kan i finde masser af udbydere som kan lave den for jer, og her vil jeg da gerne melde mig selv.
Jeg har lavet mit eget system, som forsøger at gøre det at administrere en webshop så simpelt og overskueligt som muligt. Som et eksempel på en shop der benytter mit system, kan du se på følgende, der sælger vinterjakker, softshells, sportstøj mv. Det skal siges, at designet kan tilpasses 100 % det i ønsker uden problemer, så førnævnte eksempel er ikke den eneste design-mulighed der er :-)
Du er velkommen til at skrive en mail på lars@ldronline.dk eller sende en privat besked, så kan jeg helt sikkert give dig et godt tilbud, hvis i ikke ønsker at skulle lave siden helt selv.
Med venlig hilsen
Lars Rasmussen